سرویس: اجتماعی
کد خبر: 83699
|
22:57 - 1398/10/10
نسخه چاپی

رئیس جمهور چهارشنبه عازم اردبیل می شود؛

سرما بهانه حذف دیدار مردمی روحانی در اردبیل/اینجا زمستان گرم و بدون برف است

سرما بهانه حذف دیدار مردمی روحانی در اردبیل/اینجا زمستان گرم و بدون برف است
دیدار مردمی رئیس جمهور در حالی به علت برودت هوا لغو شد که هواشناسی جوی پایدار را پیش بینی کرده و تاریخ کشورمان پر از عکس هایی است مسئولان و حتی خود روحانی زیر بارش باران با مردم دیدار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،پس از چندین وعده نافرجام  بالاخره روز چهارشنبه اردبیل با 65 هزار بیکار پذیرای حسن روحانی و چند تن از وزرا خواهد بود.

رئیس جمهور سال 96 در آخرین سفر خود به اردبیل در سالن شهید آسمانی گفته بود: تمام شد آن دوران! تمام شد تحریم! کاسبان تحریم ناراحتید! تحریم برنمی گردد. شما می خواهید با دنیا مذاکره کنید؟ شما بلدید مذاکره کنید؟ شما زبان دنیا را می فهمید؟ شما در فهم زبان ملت خودتان مانده اید! ما نمی گذاریم تحریم برگردد.ما نمی‌گذاریم تبعیض به این کشور برگردد.

این در حالی بود که رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه (۱۱ آبان ۹۷) در مراسمی در جمع خبرنگاران بازگشت تمامی تحریم‌ها علیه ایران را اعلام کرد.

حال روحانی پس گذشت چند سال از وعده های خود چهارشنبه به اردبیل می آید اما سفری بدون دیدار مردمی که بهانه آن برودت هوا اعلام شده است و رئیس جمهور وزرای خود را به دیدار مردم می فرستد.

استاندار اردبیل  برودت هوا را علت عدم برگزاری دیدار مردمی  رئیس جمهور اعلام کرده است در حالی که به گفته مدیرکل هواشناسی استان اردبیل جو استان نسبتاً پایدار خواهد بود و دمای هوای مرکز استان  حوالی ظهر 7 درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام شده است.

 تاریخ کشورمان پر از تصاویری است که مسئولان با مردم بالاخص در جریان سفرهای استانی ریاست جمهوری زیر در زیر برف و باران است! و می شد برنامه دیدار مردمی را در ورزشگاه های سر پوشیده 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برپا کرد اما گویا بیم از انتقادات و یا کم رونق بودن اجتماع مردمی دلیل حذف این برنامه شده است.

و به طور مثال یکشنبه بیست و ششم اسفند 97 مردم استان بوشهر در هوایی بارانی در ورزشگاه شهدای کنگان میزبان رئیس جمهور بودند.

1821054

 با بهانه برودت هوا دیدار مردمی روحانی با مردم اردبیل لغو شده است در حالی که مردم استان اردبیل به ماندن زیر سوز زمستان عادت کردند اما از وعده های سرخرمن گریزانند.

برنامه های سفر رئیس جمهور به گفته روابط عمومی استاندار اردبیل بدین ترتیب خواهد بود سفر رئیس‌ جمهوری به استان اردبیل از ساعت ۹صبح آغاز خواهد شد رئیس جمهور با بالگرد به سد احمد بیگلو ،و کارخانه کامیون سازی مشکین رفته و مورد بهره برداری قرار می دهد و بیمارستان ترومای اردبیل را افتتاح خواهد کرد.
 آخرین برنامه کاری روحانی در اردبیل حضور در کارخانه  آرتاویل‌ تایر،شرکت جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه خواهد بود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد