سرویس: اجتماعی
کد خبر: 83716
|
09:52 - 1398/10/11
نسخه چاپی

رئیس جمهور در بدو ورود به اردبیل؛

اردبیلی ها مرزبانان کشور هستند/تصمیمات مهمی برای پیشرفت استان داریم

اردبیلی ها مرزبانان کشور هستند/تصمیمات مهمی برای پیشرفت استان داریم
رئیس جمهور در بدو ورود به استان اردبیل گفت:تصمیمات مهمی برای ادامه روند توسعه و پیشرفت استان در این سفر اتخاذ خواهد شد که برای سال 98 و 99 باید اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز با استقبال رسمی مسئولان استان وارد اردبیل شد و در بدو ورود خود اظهار داشت: هدف از سفر به این استان را افتتاح تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای استان و همچنین پیگیری روند پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌هایی که در سفر قبلی مصوب شده است.

وی افزود: امروز تعدادی از پروژه‌های مهم استان در حوزه‌های مختلف سدسازی، صنعت و معدن و فرودگاهی افتتاح می‌شودو از جمله 2 کارخانه بزرگ را در استان افتتاح می‌کنیم که 2 هزار و 600 میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده است.

رئیس جمهور کشورمان گفت :خوشحالم که  برای سومین بار موفق به دیدار با مردم ولایتمدار، مرزبان و دلاور استان اردبیل شده ام.

وی تصریح کرد: امروز در روز مبارک ولادت حضرت زینب(س) و اولین روز از سال میلادی 2020 در خدمت مردم اردبیل هستیم و ولادت حضرت زینب را گرامی می‌داریم و روز پرستاران پرکار و عزیز را پاس می‌داریم.

رئیس جمهور تابراز داشت: در جلسه شورای اداری استان، تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای نیز به صورت ویدئوکنفرانس در شهرهای مختلف استان افتتاح می‌شود و همچنین تصمیمات مهمی نیز برای ادامه روند توسعه و پیشرفت استان در این سفر اتخاذ خواهد شد که برای سال 98 و 99 باید اجرایی و عملیاتی شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد