سرویس: اردبیل
کد خبر: 83724
|
15:00 - 1398/10/11
نسخه چاپی

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل:

FATF، برجامی دیگر برای کشور است/ تصویب FATF ، موجب تنگ تر شدن حلقه فشار، علیه ملت ایران می شود

FATF، برجامی دیگر برای کشور است/ تصویب FATF ، موجب تنگ تر شدن حلقه فشار، علیه ملت ایران می شود
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل به اهمیت تصمیم گیری در مورد کنوانسیون FATF اشاره کرد و گفت: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در صورت تصویب FATF باید در پیشگاه ملت شریف ایران و آیندگان پاسخگو باشند.

میلاد بیغاله دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به اهمیت تصمیم گیری در مورد کنوانسیون FATF اشاره کرد و گفت: اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، باید تمام زوایای پنهان و آشکار کنوانسیون FATF را بررسی کنند.

وی افزود: اعضای مجمع باید بدانند که FATF، برجامی دیگر است که با تصویب آن نه تنها تحریم ها برداشته نمی شود و فشار ها متوقف نمی شوند، بلکه افزایش نیز می یابند، پس با رد این لایحه مانع ایجاد مشکلات جدید برای مردم و کشور شوند.
 
بیغاله خاطرنشان کرد: با پیوستن به FATF این اجازه را به طرف مقابل می دهیم که در شرایط اقتصادی کشور، تمام تراکنش های مالی را رصد و زیر نظر داشته باشد و این یعنی خود تحریمی و تنگ کردن حلقه فشار علیه ملت ایران.
 
وی در پایان سخنان خود خطرات تصویت FATF را متذکر شد و گفت: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در صورت تصویب FATF باید در پیشگاه ملت شریف ایران و آیندگان پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد