سرویس: اقتصادی
کد خبر: 83731
|
19:23 - 1398/10/11
نسخه چاپی

رئیس سازمان برنامه و بودجه :

اختصاص 1هزار 28 میلیارد تومان برای بخش زیربنایی استان اردبیل/۱۳۴۱ میلیارد تومان برای ایجاد شغل اختصاص می باید

اختصاص 1هزار 28 میلیارد تومان برای بخش زیربنایی استان اردبیل/۱۳۴۱ میلیارد تومان برای ایجاد شغل اختصاص می باید
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:برای این استان از محل تبصره 18 در حدود 1 هزار 341 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که می توان 20 هزار 270 فرصت شغلی بسیار کم نظیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،محمد باقر نوبخت در جلسه شورای اداری استان اردبیل با حضور رئیس‌ جمهور، مسئولان استانی و کشوری و نیز نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل عصر امروز در مجتمع آرتاویل تایر اردبیل شروع برگزار شد اظهار داشت:نگاه دولت به توسعه اردبیل متفاوت از مناطق دیگر است و این استان شایسته توجه بیشتری دارد هم در سفر نخست و هم در این سفر شما شاهد خواهیم بود.

وی افزود:در سفر نخست برای 46 طرح و پروژه این استان در حدود 325 میلیارد تومان در شورای اداری  سال 93 ابلاغ شد از این رقم پرداختی ها 1هزار و 751 میلیارد تومان یعنی بیش 5 برابر پرداخت شده اما هنوز دولت خود را موظف می داند که برخی از این مصوبات نیاز به توجه بیشتر داردو باز 7 میلیارد از سفر قبل اختصاص دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:در این سفر یک بخش مربوط زیرساخت و یک بخش اشتغال است طرح زیر بنایی استان 1 هزار 28 میلیارد تومان به تفکیک 896 میلیاد تومان از منابع عمومی و 132 میلیارد تومان هم از منابع صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است که بخش عمده این اعتبارات به حمل و نقل وریل راه اهن است.

وی تصریح کرد: موضوع راه‌آهن پروژه اساسی برای استان اردبیل به شمار می‌رود که در سفر قبلی و فعلی برای اتمام آن در کمترین زمان تاکید شده و اعتبار 600 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده و 185 میلیارد تومان نیز برای بخش کشاورزی اعتبار اختصاص یافت.

نوبخت  اظهار داشت: برای این استان از محل تبصره  18 در حدود 1 هزار 341 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که می توان  20 هزار 270 فرصت شغلی  بسیار کم نظیر است  به تفکیک 9 برنامه می توان ایجاد کرد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد