سرویس: مشکین
کد خبر: 83739
|
09:56 - 1398/10/12
نسخه چاپی

انتقاد امام جمعه مشکین شهر از وعده های محقق نشده دولت

انتقاد امام جمعه مشکین شهر از وعده های محقق نشده دولت
امام جمعه مشکین شهر در حضور وزیر نیرو از وعده های محقق نشده در طول سالهای گذشته دولت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشکین شهر در حضور وزیر نیرو که نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر استانی به اردبیل در مشکین شهر بود، از وعده های محقق نشده دولت در طول سالهای گذشته انتقاد کرد.

وی افزود: جوانان مشکین شهر سالهاست منتظر تکمیل زمین گرمایی هستند ولی تمام وعده ها در حد شعار باقی مانده است.

امام جمعه مشکین شهر با بیان اینکه مردم از تکمیل سد خورشید آباد نا امید شده اند و هزینه ها اصراف شده است، گفت: امید اهالی ارشق نیز برای تکمیل پایاب سد سبلان از بین رفته و مردم این منطقه از مشکل کم آبی رنج می برند.

حجت‌الاسلام باوقار با اشاره به اینکه فاضلاب شهری  مشکین شهر به یک معضل بزرگ تبدیل شده است، بیان کرد: متاسفانه حقوق کارگران در برخی حوزه ها ماه هاست پرداخت نشده است.

وی با انتقاد از عدم حمایت دولت از باغداران و کشاورزان منطقه گفت: باغداری مشکین شهری فلج شده اند و سال ها است  که در بحث صنایع تبدیلی هیچ اقدامی انجام نشده است.

امام جمعه مشکین شهر ابراز داشت: بیمارستان مشکین شهر در شان مردم نیست، وعده تبدیل بیمارستان ۹۰ تختخوابی را به ۱۶۰ تخن دادند ولی عملی نشده است.

نماینده ولی فقیه در مشکین شهر گفت: اهالی روستای بارزیل از آب فاضلاب برای آبیاری باغات و مصارف کشاورزی استفاده می کنند که موجب بروز مشکلات بهداشتی می شود.

حجت‌الاسلام باوقار با بیان اینکه شهرستان مشکین شهر بالاترین میزان بیکار در استان را داراست، تصریح کرد: اهالی شهرستان برای اشتغال و رفع بیکاری هر جا مراجعه می‌کنند چیزی عایدشان نمی شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد