سرویس: شهید
کد خبر: 83771
|
18:31 - 1398/10/14
نسخه چاپی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق خبرداد؛

آغاز ثبت نام دانشجویان اردبیل در گردان انتقام + عکس

آغاز ثبت نام دانشجویان اردبیل در گردان انتقام + عکس
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از راه اندازی گردان انتقام در دانشگاه های اردبیل خبرداد و گفت: دانشجویان اردبیل با ثبت نام در این گردان ها، آمادگی خود را جهت اخذ انتقام خود سپهبد شهید قاسم سلیمانی اعلام می دارند.

حامد نقی زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از آغار ثبت نام دانشجویان اردبیلی در گردان انتقام خبرداد و گفت: دانشجویان اردبیل با ثبت نام در این گردان آمادگی را برای انتقام خون شهدای جبهه مقاومت و تداوم راه سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت اعلام می دارند.

وی با بیان اینکه انتقام خود فرمانده جبهه مقاومت قطعا توسط رزمندگان حبهه مقاومت از سراسر جهان انجام خواهد گرفت، گفت: این گردان برای انتقام از خون شهدای جبهه مقاومت در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و مهمتر از همه از بعد علمی است، چراکه پیشرفت علمی یکی از ابعادی است که جوانان ما با دست یابی به آن و تولید علم می توانند با پیشی گرفتن از آمریکا، منجر به انتقام علمی خون فرمانده جبهه مقاومت شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تولید علم منجر به افزایش قدرت ایران اسلامی در جهان می شود، گفت: افزودن به توان علمی ایران اسلامی در واقع همان تداوم راه شهدا است و دانشجویان بسیجی می توانند در این راه پیشقدم شوند.

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد