سرویس: بین الملل
کد خبر: 83805
|
10:01 - 1398/10/17
نسخه چاپی

فرمانده کل سپاه:

حرف آخر را اول می‌زنم؛ انتقام می‌گیریم

حرف آخر را اول می‌زنم؛ انتقام می‌گیریم
سردار سلامی در مراسم تشییع پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت:‌ حرف آخر را اول می‌زنم؛ انتقام می‌گیریم، انتقامی که سخت و تمام کننده باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل از"راه آرمان" سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع باشکوه فرمانده دلاور مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش شهید پورجعفری گفت: انتقام میگیریم سخت، محکم، پشیمان کننده، قاطع و تمام کننده؛ مطمئن باشید و آرام باشید.

وی افزود: امروز سرزمین کرمان، دیار کریمان شاهد طلوع دو خورشید است.
 
سلامی ادامه داد: همه ما امروز می دانیم گسی را تا عرش خدا بدرقه می کنیم که در هیبت و صلابت و معرفت و ایمان کم نظیر است او می رفت و می رود تا عمود خیمه دشمن را برکند.
 
فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: او وفاداری را از حضرت عباس گرفته بود و نهایتا با دستانی جدا از تن در نزدیکی حرم عباس وفاداری به عشق و اسلام و ولایت و ایران را اثبات کرد او میثم بود عمار بود یاسر بود.

وی افزود: امروز سرزمین کرمان، دیار کریمان شاهد طلوع دو خورشید است. همه ما امروز می دانیم کسی را تا عرش خدا بدرقه می کنیم که در هیبت و صلابت و معرفت و ایمان کم نظیر است او می رفت و می رود تا عمود خیمه دشمن را برکند.
 
سردار سلامی گفت: فرمانده رشید رعنا عاشورایی و ولایی عراقی المهدی المهندس شهید بزرگ اسوه حیا و نجابت و وفاداری سرتیپ شهید باز هم از این دیار پاسدار شهید حسین پور جعفری عزیز همراهان فرمانده شهید بودند. حاج قاسم ۴۱ سال لباس جهاد را از تن بدر نیاورد.گستره شخصیت او فراتر از جهان اسلام بود و امروز همه جهان بشریت با تحسین و ستایش از او به عنوان حامی مستضعفان یاد می کند. قاسم سلیمانی راهی را گشوده که مطمئنا به پیروزی مسلمانان و شکست دشمنان‌خواهد انجامید. شهید قاسم سلیمانی از قاسم سلیمانی زنده تر است؛ شهید قاسم سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناکتر است

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی، معمار شکست آمریکاست، ادامه داد: او معمار شکستهای پیاپی آمریکا در ۴ دهه گذشته است. او دشمنان را در بیابانها و خیابانها تا شرق مدیترانه تحقیر کرده است او نهضت فلسطین را تحقیر کرده است. او استراتژی آمریکا برای بر هم زدن آرامش مسلمانان را به هم زده است او اجازه نداده رویاهای باطل صهیونیستها و آمریکا جامعه تحقق بپوشاند. او از شکست یمن در مقابل اعتلاف آمریکایی و سعودی جلوگیری کرده است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: قاسم انتقام خود را از قبل گرفته است اما ما انتقام او را میگیریم.

وی افزود: به دشمنانمان می گوییم شما همیشه اشتباه کرده اید و همیشه برای ما فرصت ساخته اید شما فکر می کنید وقتی ما را تهدید می کنید ما می ترسیم؛ این را در میدان تجربه کرده اید شما نقطه آغازی بر پایان حضور خود را کلید زدید جهان این پدیده را به زودی خواهد دید.

فرمانده کل سپاه بیان داشت: حاج قاسم نهضت فلسطین را احیا کرده است و رژیم صهیونیست را در حصار آتش فلسطین قرار داده است او سیاست آمریکا را در سوریه با شکست بزرگ مواجه کرده است.

وی تأکید کرد: انتقام میگیریم به آینده فکر می کنیم ما می خواهیم آینده جدیدی ایجاد کنیم آمریکائیها سالهای سال با بسیج همه رسانه ها و عملیات های روانی سعی کردند تا قدری از کینه مسلمانان نسبت به خود بکاهند.

سردار سلامی خطاب به مردم گفت: اگر هر روز قطعه قطعه شویم و در راه شما مردم جان بدهیم می ارزد این را سردار عزیزمان می گوید.
 

وی گفت: به آمریکائیها می گوییم همه سرمایه گذاریتان را با این ترور به آتش کشیدید. مسلمانان دیگر هیچ نقطه امنی در هیچ جای جهان برای آمریکا نخواهند گذاشت. امروز قلبها برای همیشه سرشار از نفرت از آمریکا است و این الزام اول برای مبارزه با استکبار است.

وی افزود: آزاده ما محکم است به دشمنان هم می گوییم انتقام میگیریم اما اگر آنها حرکت دیگری انجام دهند آنجا را که دوست دارند به آتش می کشیم. صمیمانه خاک کف پای همه ملت ایران را می بوسم ای کاش خداوند به ما هم توفیق دهد در راه آرزوهای بلند به دوستانمان ملحق شویم.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد