سرویس: گردشگری
کد خبر: 83808
|
12:12 - 1398/10/17
نسخه چاپی

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل خبر داد:

رشد 19 درصدی سفر گردشگران خارجی به اردبیل

 رشد 19 درصدی سفر گردشگران خارجی به اردبیل
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سفر گردشگران خارجی به استان ردبیل در 7 ماهه امسال رشد 19 درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، نادر فلاحی  صبح روز سه شنبه  دز جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمار تردد از پایانه مرزی در ۷ ماهه امسال ۹۲۳ هزار و ۷۱۰ نفر و ورودی خارجی ۴۲۰ هزار و ۳۷۸ نفر که به نسبت ورودی خارجی مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد دارد.

وی افزود: در همین مدت خروجی مسافران خارجی 415 هزار و 723 نفر، ورودی مسافران ایرانی 46 هزار و 355 نفر و خروجی مسافران ایرانی 41 هزار و 254 است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: آمار کل تردد سال گذشته پایانه یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۱۳۴ نفر و ورودی خارجی کل سال گذشته ۶۵۷ هزار و ۹۴۵ نفر است.

فلاحی بیان کرد: معرفی جاذبه‌ها در سطح بین الملل، تقویت تاسیسات و زیرساخت‌های گردشگری و کیفیت بخشی به خدمات موجب افزایش سفرها به اردبیل شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از مسافران خارجی اردبیل با هدف دریافت خدمات درمانی به این استان سفر می‌کنند، کیفیت بخشی به خدمات به ویژه با تقویت تاسیسات گردشگری سلامت مورد تاکید است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد