سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 83830
|
13:49 - 1398/10/18
نسخه چاپی

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

حملات موشکی سپاه باعث خوشحالی مردم شد/ آمریکا باید بداند هر لحظه در خطر است

حملات موشکی سپاه  باعث خوشحالی مردم شد/ آمریکا باید بداند هر لحظه در خطر است
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت:حملات موشکی سپاه باعث می شود تا آمریکا بداند که دیگر حضورش در منطقه به صلاح و امنیت آنها نیست و هر لحظه امکان موشک باران مواضعشان وجود دارد.

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در واکنش به حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد، اظهار داشت: سردار سلیمانی انسانی پاک باخته ای بود که نه تنها در ایران بلکه در جهان جایگاه والایی داشت و با نابودی داعش جنایتکار باعث حیرت جهانیان شد.

وی افزود: بامداد امروز ملت ایران دیدند که در همان ساعتی که به سردار ما حمله تروریستی انجام شده بود ما نیز در همان لحظه به قلب پایگاه نظامی آمریکا در عراق شلیک کردیم و این مرحمی بر آلام مردم  ما در فراق سردار دلها شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت:حملات موشکی سپاه باعث می شود تا آمریکا بداند که دیگر حضورش در منطقه به صلاح و امنیت آنها نیست و هر لحظه امکان موشک باران  مواضعشان وجود دارد.

وی تصریح کرد: آمریکا با خوی وحشی خود باعث نا آرامی نه تنها خاورمیانه بلکه جهان شده است و با به شهادت رساندن شهید سلیمانی چهره گرگ صفتش بر همگان معلوم شد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد