سرویس: سبلان ما
کد خبر: 83842
|
13:15 - 1398/10/19
نسخه چاپی

استاندار اردبیل خبرداد؛

پرداخت بیش 1 هزار میلیارد تسهیلات به تولیدکنندگان اردبیل

پرداخت بیش 1 هزار میلیارد تسهیلات به تولیدکنندگان اردبیل
استاندار اردبیل با اشاره به تصویب 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی در سفر اخیر رئیس جمهور به استان از پرداخت یک هزار و 400 میلیارد تومان از این تسهیلات به تولید کنندگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام جو صبح امروز  در حاشیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اردبیل اظهار داشت:برخی واحدهای در حال احداث 30 و برخی 60 درصد از سرمایه گذاری خود را بنا به شرایط تسهیلات بانکی دریافت می کنند که به طور میانگین یک سوم سرمایه گذاری واحدهای تولیدی در حال احداث از طریق تسهیلات بانکی تامین می شود.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان برای واحدهای در حال احداث 29 هزار میلیارد تومان مصوب شده است.
 
  استاندار اردبیل گفت: برخی از واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات مالی و نداشتن سرمایه درگردش در چرخه تولید با کندی پیش می روند که تلاش می شود با تقسیط بدهی آنان مسیر فعالیت هایشان روان سازی شود.
وی با اشاره به تصویب 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی در سفر اخیر رئیس جمهور به استان از پرداخت یک هزار و 400 میلیارد تومان از این تسهیلات به تولید کنندگان خبر داد.
بهنام جو بیان کرد: نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان از این تسهیلات مصوب هم در حال بررسی است که به تولید کنندگان پرداخت شود.
وی اظهار کرد: تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی استان از چهار ماه قبل از سفر رئیس جمهوری احصا شده بود.
استاندار اردبیل گفت: تلاش شده، مدت زمان درخواست تا پرداخت تسهیلات برای تولید کنندگان به شرط رعایت ضوابط بانکی به حداقل برسد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد