سرویس: سبلان ما
کد خبر: 83849
|
20:10 - 1398/10/19
نسخه چاپی

رئیس دادگستری استان اردبیل :

محکومین مالی بزهکار نیستند/حمله موشکی سپاه سیلی محکم به آمریکا بود

محکومین مالی بزهکار نیستند/حمله موشکی سپاه سیلی محکم به آمریکا بود
رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: محکومین مالی بزهکار نیستند بلکه به دلیل مسائل اقتصادی و حوادث محکوم و راهی زندان شده‌اند باید در حد امکان و با استفاده از ظرفیت های قانونی نسبت به جلوگیری از زندانی کردن محکومان مالی با اتخاذ راهکارهای قانونی لازم تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل عصر امروز در بازدید از زندان شهرستان مشکین شهر، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سیلی محکمی بر آمریکای جنایتکار بود.

وی با یاد آوری رشادت ها و مجاهدت های بی وقفه و شبانه روزی شهید قاسم سلیمانی گفت: همه ما وظیفه داریم با تمام توان در انجام وظایف و رسالت هایی که بر عهده داریم جهاد گونه و ایثارگرانه تلاش کنیم تا به اهداف متعالی و و ارزشمند که همان خدمتگزاری به مردم است  دست یابیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاستهای کلان قوه قضائیه و تأکیدات رئیس محترم قوه قضائیه  گفت: در این راستا بر روی دو محور تاکید شده است، یکی پیگیری پرونده های معوق و تعیین تکلیف فوری آنها و دیگری کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است.

وی تصریح کرد:ضروری است تا با استفاده از ظرفیت های تاسیسات حقوقی و قضایی در مجازات جایگزین حبس نسبت به کاهش آمار جمعیت کیفری زندان های استان به خصوص محکومین مالی تلاش کنیم.

عتباتی با یادآوری اینکه محکومین مالی بزهکار نیستند بلکه به دلیل مسائل اقتصادی و حوادث محکوم و راهی زندان شده‌اند گفت: به دلیل گرفتاری این افراد در زندان خانواده‌های آنان نیز در معرض بسیاری از آسیب‌های اجتماعی قرار می گیرند لذا باید در حد امکان و با استفاده از ظرفیت های قانونی نسبت به رفع مشکلات آنان و جلوگیری از زندانی کردن محکومان مالی  با اتخاذ راهکارهای قانونی لازم تلاش کنیم

در این بازدید ۵ ساعته که تعداد ۲۶ نفر از قضات حوزه های قضایی استان حضور داشتند، با تک تک محکومین مالی اعم از زندانیان حوزه قضایی مشکین شهر و زندانیان سایر حوزه های قضایی تابعه دیدار و دستورات قضایی لازم برای مساعدت به آنان در جهت اعمال ماده 277 قانون مدنی صادر شد

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد