سرویس: اردبیل
کد خبر: 83855
|
15:04 - 1398/10/20
نسخه چاپی

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیله سوار:

تغییرنام فرودگاه«مهرآباد»به«سپهبد سلیمانی»،پاسداشت حاج قاسم در بُعد جهانی است

تغییرنام فرودگاه«مهرآباد»به«سپهبد سلیمانی»،پاسداشت حاج قاسم در بُعد جهانی است
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیله سوار خواستار تغییر نام فرودگاه «مهرآباد» به «سپهبد سلیمانی» شد و گفت: این کار علاوه بر حک شدن نام فرمانده جبهه مقاومت در تمام فرودگاه های جهان، منجر به تبیین خدمات جبهه مقاومت به جامعه جهانی خواهد شد.

ظاهر سپریان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با بیان اینکه نامگذاری میادین، خیابان ها و سایر اماکن اثر داخلی دارد،گفت: نامگذاری و یا تغییر نام مزاکز بین المللی داخلی همچون فرودگاه ها،قطعا اثر جهانی خواهد داشت.

وی خواستار تغییرنام فرودگاه بین المللی مهرآباد، به فرودگاه سپهبد سلیمانی شد و گفت: کمترین اثر این کار، حک شدن نام سردار پرفتوح چهان اسلام و فرمانده جبهه مقاومت در همه فرودگاه های جهان است که با اجرای برنامه های فرهنگی می توان عظمت وی و خدمتی که جبهه مقاومت با  رهبری حاج قاسم در از بین بردن داعش به بشریت انجام داد برای همیشه و برای همه نسل های مختلف جامعه جهانی تبیین کرد.

این استاد دانشگاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اثر ات این نام گذاری این است که من بعد هر هیات دیپلماتیک که وارد تهران می شود متوجه خواهد شد که پا در چه سرزمینی گذاشته است.
 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد