سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 83864
|
12:07 - 1398/10/21
نسخه چاپی

مدیر نظارت امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

یک آرایشگاه زنانه در اردبیل به اتهام دخالت در امور پزشکی پلمپ شد

یک آرایشگاه زنانه در اردبیل به اتهام دخالت در امور پزشکی پلمپ شد
مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یک واحد آرایشگاه زنانه در مرکز شهر اردبیل بدلیل دخالت در امور درمانی و انجام فعالیت های غیرمجاز از قبیل لیزر، پلمپ و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، دکتر روزبه مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، یک واحد آرایشگاه زنانه در مرکز شهر اردبیل بدلیل دخالت در امور درمانی و انجام فعالیت های غیرمجاز از قبیل لیزر، شناسایی ، با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی، پلمپ و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و درمانی از قبیل لیزر، تزریق بوتاکس، ژل، پلاسما( پلکسر) و .... در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی و توسط افراد غیرمرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک انجام شود.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: از عموم هم استانی های عزیز درخواست می شود هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمانهای پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع یا به اداره نظارت بر درمان دانشگاه گزارش نمایند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد