کد خبر: 83889
|
15:50 - 1398/10/22
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان اردبيل خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو با 43 فقره سرقت در اردبیل

دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو با 43 فقره سرقت در اردبیل
فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگيري سارقان حرفه اي در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: در پرونده اين سارقان 43 فقره سرقت وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار "هوشنگ حسینی" ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو خصوصا خودروهاي مدل پايين در شهرستان اردبيل و رهاسازي خودرو ها پس از سرقت قطعات و لوازم داخلي آن، بررسي موضوع با تشكيل تيم هاي عملياتي در دستور كار كارآگاهان تيم سوم اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: با انجام بررسي هاي تخصصي و تحقيقات ميداني از محل وقوع سرقت ها و افزایش کنترل های انتظامی مشخص شد، سرقت ها توسط 2 سارق حرفه اي و سابقه دار انجام که پس از هماهنگي با مقام قضائي سارقان در 2 عملیات جداگانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبيل با اشاره به كشف یک دستگاه وانت نیسان و تعدادي لوازم و قطعات خودروهاي مسروقه از مخفيگاه یکی از سارقان، گفت: سارقان دستگير شده در بازجويي هاي پليسي و در مواجهه با دلايل و مستندات قانوني پلیس لب به سخن گشوده و به ارتكاب 43 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اعتراف كردند.

سردار حسینی تصریح كرد: رانندگان به هشدارهاي انتظامي و آموزش هاي همگاني پليس در حوزه پيشگيري از سرقت خودرو توجه ويژه داشته و کاربردی کنند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد