سرویس: شهروند
کد خبر: 83895
|
09:48 - 1398/10/23
نسخه چاپی

مدیر شرکت ملّی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل خبر داد:

آمادگی کامل برای تأمین و توزیع سوخت زمستانی در اردبیل

آمادگی کامل برای تأمین و توزیع سوخت زمستانی در اردبیل
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل از آمادگی کامل این شرکت برای تامین و توزیع سوخت در فصل سرما وزمستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سید حجت مدنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت به مردم و گره گشایی کار آنان وظیفه ای است که بر دوش همه مسئولین و خادمان ملّت می باشد و این مهم در شرکت ملّی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با تکریم ارباب رجوع و سوخت رسانی بموقع و ایمن امکان پذیر است.

وی افزود: کلیه برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم و همه جانبه در خصوص اجرای دقیق فرآیندهای عملیاتی، فنی، اداری در جهت تأمین و ارسال بموقع و ایمن فرآورده های نفتی به اقصی نقاط استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: پخش منطقه اردبیل از آمادگی کامل در حمل فرآورده های نفتی به مناطق صعب العبور توسط شرکت های حمل و نقل، با توجه به برودت هوای سرد زمستانی برای ارائه خدمات بهتر و  گرمابخشی به واحدهای صنعتی ، تولیدی و خدماتی ، روستاهای گازکشی نشده برخوردار است.

مدنی در ادامه به شرایط اقلیمی و هوای سرد استان اشاره کرده و لزوم استفاده بهینه از فرآورده های نفتی و گاز شهری در منازل، ادارات و مؤسسات را برای بهبود مستمر ارائه خدمات به هم استانی ها را یادآور شد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد