سرویس: سیاسی
کد خبر: 83899
|
11:38 - 1398/10/23
نسخه چاپی

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل:

مردم مسئولانی همچون شهید سلیمانی می خواهند

مردم مسئولانی همچون شهید سلیمانی می خواهند
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت:مردم افرادی همچون شهید سردار سلیمانی را برای مسئولیت می‌خواهند، مسئولانی که به فکر مردم، اسلام و محرومان باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام میثم فیاضی صبح امروز در نشستی  که به مناسبت شهادت سردار شهید سلیمانی و تحولات در جبهه مقاومت در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار داشت: شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و اندیشه‌اش مدیریت و قدرت آمریکا را بر هم زد و تحقیر کرد.

وی افزود: محبوبیت حاج قاسم سلیمانی برای یکی دو روز نیست، بلکه از اول انقلاب اسلامی برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی آستین همت بالا زده بود، و قطعا خون شهید سلیمانی هزاران بار بیشتر از حاج قاسم ثمره دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:  امروز انقلاب اسلامی در مقابل هیمنه آمریکا ایستاده است وترامپ فردی نیست که بتواند در مقابل مکتب کربلا و عاشورا بایستد.

مردم مسئولانی همچون شهید سلمانی می خواهند

حجت‌الاسلام عبداله حسنی نیز در این نشست گفت: بالاترین درجه انسان رسیدن به شهادت، توحید و لقاءالله است که یک انسان مومن و متدین میتواند به آن برسد و شهید سردار قاسم سلیمانی جانش را با خدا معامله کرد.

وی اضافه کرد: با شهادت سردار قاسم سلیمانی همه مردم ایران عزادار شدند و امروز بهترین الگوی ما امثال شهید سلیمانی هستند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: مردم افرادی چون شهید سردار سلیمانی را برای مسئولیت می‌خواهند، مسئولانی که به فکر مردم، اسلام و محرومان باشند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد