سرویس: بین الملل
کد خبر: 83900
|
11:44 - 1398/10/23
نسخه چاپی

هشتگ #کاسبان_خون را ترند اول توییتر فارسی کردند.

 هشتگ #کاسبان_خون را ترند اول توییتر فارسی کردند.
کابران شبکه های اجتماعی به ویژه در توییتر و اینستاگرام نسبت به رفتار کاسبکارانه برخی با عنوان دانشجو و هنرمند در تجمعات محدود تهران و برخی استانها که به بهانه سوگواری برای حادثه سقوط هواپیما شکل گرفت واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، کابران شبکه های اجتماعی به ویژه در توییتر و اینستاگرام نسبت به رفتار کاسبکارانه برخی با عنوان دانشجو و هنرمند در تجمعات محدود تهران و برخی استانها که به بهانه سوگواری برای حادثه سقوط هواپیما شکل گرفت واکنش نشان دادند.

کاربران ذیل کلیدواژه #کاسبان_خون تاکید کردند ادعای سوگواری و مطالبه گری برای جانباختگان، آنهم ٣روز بعد از آن حادثه که در قالب تجمع های ساختار شکن و به بهانه اعلام خطای پدافند شکل گرفت نوعی بازی سیاسی و کاسبی با خون جانباختگان است.

برخی نیز تاکید کردند دفاع ترامپ و سرکرده منافقین یعنی قاتلان مردم و اسطوره های ما از این آشوبها به خوبی نشان میدهد تشکیل تجمعات به بهانه سوگواری آنهم با ٣روز تاخیر موضوعی کاملا هدایت شده از بستر شبکه های اجتماعی است که جریان معاند با بهره گیری از ضعف سواد رسانه ای عده ای در داخل و هماهنگی عناصرشان در میدان،آن را رقم زده است.



 

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد