سرویس: سیاسی
کد خبر: 83906
|
16:26 - 1398/10/23
نسخه چاپی

در مراسم بزگداشت شهدای سانحه هوایی در اردبیل مطرح شد؛

آمریکا عامل اصلی شهادت نخبگان کشور است/ بصیرت مردم، برگ برنده ایران در جنگ سایبری دشمنان است

آمریکا عامل اصلی شهادت نخبگان کشور است/ بصیرت مردم، برگ برنده ایران در جنگ سایبری دشمنان است
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل با بیان اینکه از این به بعد دشمنان بیش از پیش به حمله سایبری، نرم افزاری و تبلیغات منفی علیه مقدسات و انسان های شایسته نظام انجام خواهند داد، گفت: ملت ایران باید با هوشیای و آگاهی کامل ،دشمن را شناخته و اجازه ندهند کوچکترین صدمه ای به نظام و انقلاب وارد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بعد از ظهر امروز مراسم بزرگداشت شهدای سانحه هوایی و مرحومه مهسا پیرهاشمی دانشجوی فوق دکتری و پژوهشگر برتر دانشگاه محقق اردبیلی با حضور دانشگاهیان و عموم مردم در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره نخبگان از دست رفته کشور در سانحه اخیر به ضرورت مراقبت از حمله سایبری، نرم افزاری و تبلیغات منفی دشمن تاکید کرد و گفت:تحقیقات پیش رو و آینده نشان خواهد داد که عامل اصلی شهادت این فرهیختگان و مردم عزیز واقعا چه کسی بوده است.
 
وی گفت: اگر آمریکای جنایتکار سردار سلیمانی را به شهادت نمی رساند و این اجتماع عظیم در سراسر کشور و دنیا ایجاد نمی شد، هیچکدام از انتفاقات رخ داده صورت نمی گرفت.
 
حسنی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز باید زمان شناس و دشمن شناس بود، گفت: امروز دشمن بزرگ ما آمریکا و اسرائیل است و  این دشمنی  به خاطر ، اعتقادات مردم ما،اسلام و قرآن است.
 
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه امروز امثال سردار سلیمانی در ایران بسیار است تصریح کرد: دشمن از مرجعیت، رهبری و وحدت ما واهمه دارد و هیچ وقت نمی تواند در جبهه تسلیحاتی و جنگ رو در روی ایران بایستد.
 
وی با بیان اینکه ما تربیت شده مکتب امام حسین(ع) هستیم و از سیدالشهدا یاد گرفته ایم که زیر بار ذلت نرویم،خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام سعی دشمن این است که به صورت نرم افزاری، شایع پراکنی و تبلیغات منفی وارد شود که در این خصوص باید مراقبت کنیم.
 

پگاه صفرپور، ندا صدیقی دانشجوی پزشکی از توابع اردبیل و نیلوفر رزاقی از توابع خلخال از جمله دانشجویان نخبه ای بودند که در دانشگاه های کانادا دوره تخصصی خود را سپری می کردند که در این سانحه ناگوار به شهادت رسیدند و مهسا پیرهاشمی دانشجوی فوق دکتری و پژوهشگر برتر دانشگاه محقق اردبیلی نیز  هفته گذشته بصورت ناگهانی درگذشته بود.

 
 
انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد