سرویس: اردبیل
کد خبر: 83927
|
16:20 - 1398/10/25
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع):

قدرت اتحاد سازی، از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ایران است/ شهادت حاج قاسم، موجب اتحاد بیشتر مسلمانان در منطقه شد

قدرت اتحاد سازی، از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ایران است/  شهادت حاج قاسم، موجب اتحاد بیشتر مسلمانان در منطقه شد
نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با بیان اینکه آمریکا تاکنون نتوانسته در هیچ جای دنیا اتحاد سازی کند گفت: انقلاب اسلامی ایران در تمام منازعات بین المللی در 40 سال گذشته موفق به اتحاد سازی در منطقه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام میثم فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در مراسم یادبود سپهبد شهید قاسم سلیمانی در اردبیل گفت: شهدا معامله‌ بی نظیری با خداوند متعال انجام میدهند که این اقدام بسیار والامقام و ارزشمند است و ایمان،عمل خالص و اطلاعت پذیری از ولی فقیه از نشانه‌های شهدا می باشد که به خوبی و با جان و دل در راه انقلاب و اسلام قدم برداشتند.

وی به از دست رفتن مدیریت و به ذلت افتادن شخصیت آمریکا در خاورمیانه توسط جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: آمریکا این اقدام بزرگ و مهم را تاب نیاورد و اقدام به ترور شهید سردار قاسم سلیمانی کرد تا به خیال خود با متوقف کردن جبهه مقاومت، کار ایران را یکسره کند ولی اکنون در ایران و سرتاسر کشورهای مقاومت قاسم سلیمانی های بیشماری پدید آمده‌اند.
 
فیاضی با بیان اینکه محبوبیت سپهبد سلیمانی پس از به شهادت رسیدن افزون تر شده و شخصیت جهانی پیدا کرد، گفت: همه دیدیم که در شهرهای مختلف تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت با جماعت 25 الی 30 میلیونی همراه بود و جهان از این تشییع بی سابقه در حیرت است.
 
وی افزود::وقتی که در دهه 80 آمریکایی‌ها به بهانه‌های پوچ و واهی وارد عراق شدند و در آن زمان به شکل‌های مختلف افسران عالی رتبه عراقی را تحقیر میکرد و ادعای پلیس منطقه را داشتند ولی مدتی بعد از این ادعای خود پا پس کشیدن و رژیم صهیونیستی را جایگزین خود کردند و این رژیم غاصب هم نتوانست به اهداف آمریکا برسد. 
 
فیاضی گفت:آمریکا کشورهای مختلفی را استثمار،استعمار و استحمار کرده است که در برخی از کشورها هر سه مورد را اجرا کرده است مانند عربستان سعودی، که آمریکا با اقداماتی مانند فروش تسلیحات نظامی به ارزش 430 میلیارد دلار به عربستان و لقب دهی گاو شیر ده به شاه آل سعود هرچه می‌خواهد در این کشور انجام می‌دهد. 
 
وی خاطرنشان کرد:ابر قدرتی آمریکا زمانی بود که بیداری اسلامی و اندیشه مقاومت در منطقه وجود نداشت و در حال حاضر مدیریت جهان در دستان اندیشه مقاومت می باشد و این گفته رئیس سابق سازمان سیا است
 
نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل تصریح کرد:در طول 78 سال گذشته توسط هیچ یک از کشور دنیا جرات اقدام علیه حتی یک سرباز آمریکایی وجود نداشت که با این حال جمهوری اسلامی ایران از داخل خاک خود و با موشک‌های ایرانی قلب مرکز حضور ایالات متحده آمریکا را در منطقه نشانه رفت و ضربات بسیار سخت و مهلکی را وارد کرد.
 
وی گفت: طبق ادعای مقامات آمریکایی و غربی، ایالات متحده آمریکا توان مقابله با قدرت جمهوری اسلامی ایران را ندارد زمانی در سال‌های گذشته می‌گفتند که وقتی ناو آمریکایی به حرکت میوفتد و تا زمان رسیدن به مقصد چندین کشور در راه سقوط می‌کردند ولی چند سال است که ناوهای غول پیکر آمریکایی حاضر در خلیج فارس از قایق های تندرو ایرانی وحشت بسیاری دارند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت:آمریکا تا کنون در کدام یک از کشورهای جهان توانسته است اتحاد سازی انجام دهد و آمریکا اگر قدرتی داشت موضوع فلسطین و لبنان را در طول چندین دهه حل و فصل می کرد ولی می‌بینیم که جبهه مقاومت روز به روز قدرتمند می‌شود و آمریکا و کشورهای مقابل اسلام و جبهه مقاومت ذلیل تر میشوند.
 
فیاضی تصریح کرد:انقلاب اسلامی بر پایه تفکر اسلامی و ارزش دینی پایه گذاری شده است و متکی به یک شخص خاص نبوده و نیست در طول انقلاب اسلامی،عزیزان بسیاری ترور شدند و یا از دست رفتند ولی جمهوری اسلامی ایران یک قدم از پیشرفت عقب نماند و با قدرت تمام رو به جلو حرکت کرده است.
 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد