سرویس: سبلان ما
کد خبر: 83935
|
11:01 - 1398/10/26
نسخه چاپی

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوزخبرداد:

جمع‌آوری کمکهای مردمی به سیل زدگان بلوچستانی در اصلاندوز

جمع‌آوری کمکهای مردمی به سیل زدگان  بلوچستانی در اصلاندوز
فرمانده ناحیه عشایری از جمع‌آوری کمکهای مردمی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان از سوی بسیج سازندگی ناحیه عشایری اصلاندوز خبر داد.

سرهنگ حسین حسین زاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اظهار داشت: در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در استان سیستان و بلوچستان و شدت‌ یافتن طغیان رودخانه‌های فصلی که باعث زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های استان به خصوص در جنوب سیستان و بلوچستان شده است، بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند.

وی افزود:به منظور تامین نیازهای مردم آسیب‌دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان،بسیج سازندگی ناحیه عشایری اصلاندوز در نظر دارد تا نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین،ادارات و مردم و عشایر غیور و نوعدوست شهرستان اصلاندوز برای هموطنان خود در سیستان و بلوچستان اقدام کند.

فرمانده ناحیه عشایری گفت:با توجه به نیاز مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به اقلام غیرنقدی،  انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، مواد غذایی و بهداشتی از جمله اقلامی است که مردم نوعدوست شهرستان اصلاندوز به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اهداء کنند.

حسین زاده خاطر نشان کرد:برای اهدای کمک های غیرنقدی مردم شهرستان می توانند به بسیج سازندگی ناحیه عشایری،حوزه های مقاومت بسیج و پایگاههای بسیج مستقر در روستاها و قشلاقات مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد