سرویس: اردبیل
کد خبر: 83949
|
14:56 - 1398/10/27
نسخه چاپی

گزارش تصویری؛

راهپیمایی مردم اردبیل در حمایت از سپاه پاسداران

راهپیمایی مردم اردبیل در حمایت از سپاه پاسداران
مردم ولایتمدار اردبیل همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه با حضور از راهپیمایی استکبارستیزی ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مردم ولایتمدار اردبیل همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه با حضور از راهپیمایی استکبارستیزی ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام داشتند.

مردم شهرستان پارس آباد نیز همزمان با سزاسر کشور با حضور در خیابان اصلی این شهر از جلوی مصلای پارس آباد تا میدان سپاه را با شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر منافق سرداده و اعلام داشتند: سپاه در تمام مراحل انقلاب، جان برکف شده است و حمله موشکی برادران سپاه به پایگاههای نظامی آمریکا، ایام الله است.
 
 امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد در این  راهپمایی گفت:  این راهپمایی در حمایت از اقتدار نظام و همدردی با خانواده شهدای حادثه برگزارشده است که باحضور مردم در صحنه‌های مختلف،  دشمن نمی توانند خدشه‌ای به اهداف نظام مقدس ما وارد کند. 
وی تصریح کرد: حضور مردم مومن و نمازگزاران  در چنین مراسماتی به نوعی خدمت در عرصه جهاد اسلامی و عبادتی دیگر برای نماز گزاران است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولایت فقیه در سپاه ناحیه پارس آباد افزود: مردم  مجاهد ، مومن و انقلابی  شهرستان مرزی پارس اباد با حضور گسترده و دشمن شکن موجب یاس و نا امیدی  بدخواهان  نظام جمهوری اسلامی و خوشحالی دوستداران اسلام و انقلاب را فراهم آورد.
 
 
 
 مردم شهیدپرور و انقلابی خلخال نیز امروز بعد از اقامه نماز جمعه در صفوف به هم پیوسته و با سر دادن شعار های مرگ بر آمریکا ومرگ بر تروریسم و مرگ بر اسرائیل و سپاه انقلابی حمایتت می کنیم  با حضور در خیابان های خلخال از  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت قاطع خودرا به نمایش گذاشتند
 
مردم خلخال با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود از حضور آمریکای جنایتکار در منطقه رااعلام وشعارهای ضد آمریکایی سر دادند.
 
همچنین مردم خلخال با در دست داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری و فرمانده سپاه پاسداران ، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار حاجی زاده از زحمات نیروهای سپاه پاسداران در حمله به پایگاه عین الاسدقدردانی و در مصاحبه های خود حمایت از سپاه را تکلیف مردم انقلابی ایران عنوان نمودند.
 
 
 
مردم ولایتمدار مشگین شهر نیز پس از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعارهای استکبارستیزی حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران اعلام داشتند
حجت الاسلام باوقار امام جمعهذ مشگین شهر در این راهپیمایی با بیان اینکه سردار حاجی زاده فرماندهی شجاع وخدوم وولایتمدار است گه  دخالت استکبار در داخل کشور را کور کرد، گفت: ملت بابصیرت و شجاع ایران با قدرت اطلاعاتی و رصد این موضوع رد پای روباه پیر سفیر انگلیس را به رخ دنیا کشیدند.
 
وی خواستار اخراج سفیر انگلیس از کشور شد.
 
 
 
حجت الاسلام نظر پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان این راهپیمایی گفت:استکبار جهانی در صدد ایجاد شکاف در بین احاد مختلف ملت ایران است اما هنوز متوجه نیست که مردم این کشور فریب نقشه ها کور آنها نمی شود.
عکس: مهدی همتی -مهدی جدی

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد