سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 83965
|
18:39 - 1398/10/28
نسخه چاپی

رئیس اداره راهداری پارس آباد خبرداد؛

جمع آوری 168 دکه غیر مجاز از حریم جاده های پارس آباد

جمع آوری 168 دکه غیر مجاز از حریم جاده های پارس آباد
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آبادگفت:در9ماهه گذشته درمحورهای مواصلاتی این شهرستان ها 168 دکه و 185 عدد تابلوهای تبلیغاتی غیر مجازتوسط راهداران شناسایی واز حریم جاده ها جمع آوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،یوسف آذری عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت حمل ونقل کالا با بیان اینکه این کالاها توسط 13 شرکت فعال حمل ونقل کالا وبار برای مصرف عموم به سطح استان و استان های همجوار حمل شده است اظهار داشت:در مدت یاد شده بیش از85هزار نفر مسافر نیز توسط 65 دستگاه وسیله نقلیه اتوبوس و سواری در این شهرستان جابه جا شده است.
وی افزود: در جهت حفاظت و صیانت از حریم راهها بعنوان سرمایه ملی از47 مورد تجاوز به حریم راهها و ساخت وساز غیر مجاز در شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز جلوگیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آبادگفت:در9ماهه گذشته با فعالیت 490 گشت راهداری درمحورهای مواصلاتی این شهرستان ها 168 دکه و 185 عدد تابلوهای تبلیغاتی غیر مجازتوسط راهداران زحمتکش شناسایی واز حریم جاده ها جمع آوری شده همچنین با دستور قضایی نسبت به 36 مورد رفع اثار تجاوز نیز اقدام کرده اند.
وی ارتقای ایمنی راه و حفظ جان مترددین را از اولویت های مهم راهداری شهرستان پارس آباد برشمرد و تصریح کرد: راهداران  با استفاده از هزار و 350 تن اسفالت سرد و گرم جاده های این شهرستان را لکه گیری کرده اند.
آذری در راستای بهسازی راههای روستایی تسطیح 580کیلومتر از حریم راههای اصلی،فرعی و روستایی شهرستان پارس آباد را یادآور شد و اظهارکرد:در9 ماهه گذشته راهداران زحمتکش156کیلومتر از افتادگی شانه راه را در محور سربند به زیوه اصلاح و دهنه 710 دستگاه پل را نیز پاکسازی انجام داده اند.
وی از توزیع 2هزار و150 حلقه لاستیک به نرخ دولتی وسهمیه ای بین رانندگان این شهرستان خبرداد و گفت:یک مورد نقطه حادثه خیز و پرتصادف در راه اصلی پارس اباد- سربند در محدوده روستای اولتان توسط راهداران حذف و در اختیار مردم ورانندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد