سرویس: سبلان ما
کد خبر: 83978
|
11:05 - 1398/10/29
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

شیرزن پارس آبادی همگرایی گویش ها و قومیتها را با سپاه قدس نشان داد

شیرزن  پارس آبادی همگرایی گویش ها و قومیتها را با سپاه قدس نشان داد
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: گریه ها و ناله های این مادر پارس آبادی در سوگ سردار سلیمانی، همگرایی گویش ها و قومیتها را نسبت به سپاه قدس نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سردار جلیل بابازاده شب گذشته در دیدار با ننه زهرا همان شیر زن پارس آبادی  که بعد از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به سپاه این شهرستان رفته و با ناله های جانسوز محلی و عشایری خود، عشق و ارادتش را به سردار دلها بیان کرده و در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت اظهار داشت:  گریه ها و ناله های این مادر، همگرایی گویش ها و قومیتها را نسبت به سپاه قدس نشان داد.

وی افزود:این مادر با وجود کهولت و کسالتی که داشت جهت حضور در مراسم تشییع و تدفین سردار قاسم سلیمانی، مسیر 2هزار کیلومتری پارس آباد- کرمان را نیز طی کرد تا نشان دهد شهیدسلیمانی مطلق به شهر کرمان نبوده بلکه آذربایجانی ها و تمام قومیتهای کشور  این شهید بزرگوار را فرزند و عزیز خود دانسته و می دانند.



فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن تشکر از صدا و سیما مرکز ادربیل در پوشش مراسمات برگزار شده شهید قاسم سلیمانی در شهر ها، بخش ها و حتی روستاهای استان گفت: ناله های و گریه ای این مادر بزرگوار در کمترین زمان در رسانه ها و فضای  مجازی پیچید طوری که عطوفت، مهربانی و دلدادگی وی به شهید سلیمانی همگان را تحت تاثیر قرار داد.

 سردار بابازاده  همچنین با خانواده شهید محمدعلی برزگر تنها شهید 13ساله عملیات خیبر هم دیدار کرده و از مادر این شهید بزرگوار دلجوی کرد.
این شهید نوجوان که در دو عملیات والفجر۴ و خیبر به عنوان تیربارچی و تک‌تیرانداز در خط مقدم جبهه حضور یافته است در چهارم اسفند ماه سال ۶۲ در جریان عملیات خیبر و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

فیلم/ ناله های مادر پارس آبادی در غم شهادت سردار سلیمانی

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد