سرویس: شهروند
کد خبر: 83981
|
15:12 - 1398/10/29
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان است

کمیته امداد  آماده دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان  است
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به منظور یاری‌رسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور کمیته امداد اردبیل آماده دریافت کمک‌های مردمی است تا در اسرع وقت به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حسین دشتی ظهر امروز در جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج کمیته امداد استان اردبیل که با هدف ارسال کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان جنوب کشور برگزار شد، اظهار داشت: تلاش داریم با یاری خیران و نیکوکاران نخستین کاروان کمک‌های اهدایی مردم نیک‌اندیش استان اردبیل را به سیل‌زدگان جنوب کشور به خصوص سیستان و بلوچستان ارسال کنیم.

وی با بیان اینکه سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان در شرایط سختی قرار دارند، افزود: کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل آماده دریافت کمک‌های نقدی خیران برای یاری‌رسانی به هموطنان سیل‌زده هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه نیکوکاران اردبیلی همواره با احساس مسئولیت نسبت به یاری‌رسانی به هموطنان سیل‌زده خود وارد عمل شده‌اند، گفت: شاهد همبستگی مضاعفی در بین مردم استان اردبیل هستیم که برای یاری‌رسانی به همنوعان سیل‌زده خود در تلاش و کوشش هستند.

دشتی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر مردم نیکوکار استان اردبیل کمک‌های خود را به کمیته امداد تحویل داده‌اند، بیان کرد: همچنان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران اردبیلی هستیم تا بتوانیم ضمن ابراز همدردی با سیل‌زدگان، به آنها در شرایط سخت زندگی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان اردبیل می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به سادگی در اختیار هموطنان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان برسانند، تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز در اختیار نیکوکاران قرار دارد تا از این طریق نیز به تامین نیازهای ضروری و همچنین بازسازی منازل تخریب شده سیل‌زدگان کمک کنند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد