سرویس: اردبیل
کد خبر: 83990
|
08:30 - 1398/10/30
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

عملیات اجرایی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل آغاز می شود

عملیات اجرایی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل آغاز می شود
استاندار اردبیل گفت: تفاهم نامه شروع بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در اردبیل بین استانداری اردبیل و وزارت مسکن ، سازمان مجری ساختمان ها و تجهیزات دولتی منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو شامگاه روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس  تفاهم نامه ای مقرر شد مبلغ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور که ۵۰ میلیارد تومان برای سالجاری و ۱۰۰ میلیارد تومان برای سال آینده اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه  معادل همین مبلغ از محل اعتبارات وزارت مسکن در ظرف دو سال تامین می شود. افزود: عملیات اجرایی این پروژه تا قبل از پایان سالجاری آغاز می شود.

استاندار اردبیل گفت: بیمارستان رجب زاده اردبیل که قبلا ۲۵۰ تختخوابی بوده در بودجه سالجاری به بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی افزایش پیدا کرد.

بهنام جو  با اشاره به اینکه  متولی و سازمان مجری از وزارت بهداشت به وزارت مسکن تغییر پیدا کرده است.تصریح کرد: سازمان مجری نقشه های فاز اول این بیمارستان را آماده کرده و نقشه فاز دوم آن نیز تا قبل از پایان سال به پایان خواهد رسید. 

وی افزود: بر اساس توافق وزارت بهداشت ، استانداری اردبیل و سازمان مجری تا پایان سال عملیات اجرایی آغاز و تا تابستان کل اسکلت فلزی زیربنای آن به مساحت ۵۵ هزار متر ساخته و نصب شود.

استاندار اردبیل اجرای این بیمارستان را رکوردی در بحث احداث ساختمان های بزرگ دولتی عنوان کرد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد