سرویس: سبلان ما
کد خبر: 83997
|
14:24 - 1398/10/30
نسخه چاپی

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان پارس آباد خبرداد؛

اعزام دومین گروه جهادی شهرستان پارس آباد به مناطق سیل زده لرستان

اعزام دومین گروه جهادی شهرستان پارس آباد به مناطق سیل زده لرستان
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان پارس آباد از آغاز اعزام دور دوم گروه های جهادی به مناطق سیل زده استان لرستان خبرداد و گفت: گروه های جهادی پارس آباد جهت تداوم خدمت رسانی به مردم و بازسازی کامل مناطق آسیب دیده از سیل ابتدای سالجاری، به استان لرستان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حسن نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اعزام جهادگران پارس آبادی به مناطق سیل زده  معمولان لرستان خبرداد و گفت: گروه های جهادی پارس آباد برای دومین بار است که طی سالجاری جهت امدادرسانی به هموطنانمان به استان لرستان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه اولین گروه‌ جهادی اعزامی  شهرستان پارس آباد به مناطق سیل‌زده معمولان استان لرستان،  خدمات عمرانی مناسبی را به سیل‌زدگان ارائه داده بودند، گفت:  دومین گروه جهادی شهرستان  متشکل از 12 جهادگر جهت  تداوم خدمت رسانی به مردم  به منطقه معمولان اعزام شدند.
 
فرمانده ناحیه پارس آباد از  تداوم جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده خبرداد و گفت: بسیج و سپاه در تمام حوادث و بحران های طبیعی و غیرمترقبه از جمله سیل و زلزله در  کنار مردم در اقصی نقاط کشور است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد