سرویس: اردبیل
کد خبر: 84007
|
08:46 - 1398/11/01
نسخه چاپی

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل خبرداد؛

جشنواره ادبی و هنری دانشجویی ققنوس در اردبیل برگزار می شود

جشنواره ادبی و هنری دانشجویی ققنوس در اردبیل برگزار می شود
مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل از برگزاری پنجمین جشنواره ادبی و هنری ققنوس در استان اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقات به یاد سردار دلها و جبهه مقاومت ویژه دانشجویان استان اردبیل برگزار می شود.

حسین مظفری مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از برگزاری پنجمین جشنواره ادبی و هنری ققنوس در اردبیل خبرداد و گفت: دانشجویان علاقمند از سراسر استان می توانند آثار خود را تا پایان بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی به اهمیت هنر در عصر فعلی پرداخت و گفت: یکی از راه هایی که می توانیم در برابر هجمه های رسانه ای و فرهنگی دشمنان بایستیم، زبان هنر است، چراکه هنر با تاثیرگذاری بالایی که در انسان ها با سلایق و گرایش های مختلف دارد، می تواند با انعکاس حقایق، توطئه های دشمنان را خنثی و جامعه را نیز به سمت کمال و تعالی سوق دهد.

مظفری در ادامه سخنان خود از رونمایی پوستر پنجمین جشنواره ققنوس در اردبیل خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات در بخش های نشریات دانشجویی، پژوهش های هنری، ادبیات نمایشی، مداحی،شعر، موسیقی، فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی برگزار می شود.

وی به بخش ویژه جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: چایزه بزرگ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به بهترین اثر جشنواره با موضوع جبهه جهانی مقاومت اهدا خواهد شد.

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: دانشجویان علاقمند می توانند تا 30 بهمن ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد