سرویس: رسانه
کد خبر: 84012
|
11:14 - 1398/11/01
نسخه چاپی

مادر شهید « اسمعیل خلیلی » در اردبیل به فرزند شهیدش پیوست‌

 مادر  شهید « اسمعیل خلیلی » در اردبیل به فرزند شهیدش پیوست‌
مرحومه « صفیه قربانی » مادر معظم شهید والامقام « اسمعیل خلیلی » در اردبیل دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهید خود پیوست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مرحومه « صفیه قربانی » مادر معظم شهید والامقام « اسمعیل خلیلی »  در اردبیل دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهید خود پیوست.

مجلس ترحیم به همین مناسبت ساعت 14 امروز درمسجد « قائم » اردبیل برگزار می شود.

پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما این ضایعه بزرگ و دردناک را خدمت خانواده بزرگ شهدای والامقام و مردم استان اردبیل و نیز خانواده داغدار تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان از خداوند منان صبر جزیل خواهان است.

 شهید گرانقدر « اسمعیل خلیلی » هفتم تیر 1345 در خانواده مذهبی از روستای «شرفه » شهرستان گرمی چشم به جهان گشود و برای دفاع از حریم ولایت و حفظ کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی از طریق بسیج  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام  و 22 فروردین 1362 در منطقه عملیاتی شرهانی به جمع شهیدان مدافع انقلاب اسلامی و عزت و سربلندی ملت پیوست .

ولایت فقیه قلب اسلام است

فرازی از وصیت نامه شهید والامقام « اسمعیل خلیلی »:« ولایت فقیه قلب اسلام است . ما در اینجا حضور پیدا کردیم که حقانیت ملت ایران را به تمامی گیتی بفهمانیم . اسلام اصیل پس از چهارده قرن به رهبری امام امت احیا شد.

این انقلاب موجب افتخار مسلمانان و مسلمین است .چیزی که مرا به اینجا کشیده است عشق ایمان به اسلام اصیل و به عدالت و مساوات است .خداوند است که تمام انسانها را یکسان آفریده است . ملت ایران به رهبری پیامبر گونه امام از این ظلمت تاریکی و اقتصاد و نظام و فرهنگ وابسته رهایی یافته، گسترش و صدور انقلاب اسلامی ایران به شما سلحشوران جانبازان و شیفته گان الهی و مردان ستیز نیاز دارد.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد