سرویس: دانش و فناوری
کد خبر: 84024
|
12:40 - 1398/11/02
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

گام موثر سازمان فضای مجازی در تولید محتوای فاخر/ بصیرت افزایی سر لوحه امور افسران جنگ نرم باشد

گام موثر سازمان فضای مجازی در تولید محتوای فاخر/ بصیرت افزایی سر لوحه امور افسران جنگ نرم باشد
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سازمان فضای مجازی بسیج با برگزاری رویداد های مختلف در تولید محتوای فاخر گام موثری برداشته است .

سردار فرهنگ مستعد حصاری درحاشیه بازدید از رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت:  بعد ارتباطی فضای مجازی امری مهم و حیاتی برای هر جوامع انسانی است که باید تلاش کرد  در حوزه نرم افزار ها و زیر ساخت ها محتاج کشورهای بیگانه نباشیم.

وی افزود: در مورد آسیب های فضای مجازی و جرائم فضای مجازی نیز باید با حضور موثر در صدد کاهش این آسیب ها باشیم تا جوانان ما  در دام دشمن نیافتند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه ورود به فضای مجازی باید توام با ایمان باشد گفت: افسران جنگ نرم در ابعاد  تهاجمی و تدافعی باید بصورت آگاهانه و با بصیرت وارد میدان مبارزه با توطئه های دشمن شوند تا خدای نکرده خود گرفتار نشوند.

وی تصریح کرد: اصلی موضوع در فضای مجازی باید بصیرت افزایی و تولید محتوای فاخر باشد که در این زمینه سازمان فضای مجازی بسیج با برگزاری این رویداد گامی موثر  برداشته است.

سردار مستعد حصاری یاد آور شد: در رویداد تولید تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز در حال برگزاری است جوانان خوش فکر در قالب تیم های سه نفره در حال رقابت هستند که امیدواریم آثاری  فاخری را تولید کنند.

این رویداد در حوزه بازی های ويژه تلفن همراه با موضوع  شهدای مقاومت، ملت مقاومت ،در حوزه پويانمايي، کلید واژه بايد قوی باشیم ودر حوزه نرم افزار ويژه تلفن همراه رونق تولید و اقتصاد مقاومتی با رمزیا زهرا در سالن 9 دی شهید مبارکی اردبیل در حال برگزاری است.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد