سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 84025
|
17:53 - 1398/11/02
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل؛

راه‌اندازی نهضت جدید برای حل ریشه ای مشکلات جامعه، مطالبه قشر دانشگاهی استان است

راه‌اندازی نهضت جدید برای حل ریشه ای مشکلات جامعه، مطالبه قشر دانشگاهی استان است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه مسائل و مشکلات اجتماعی و اقتصادی استان باید ریشه ای حل و فصل شود، گفت: راه‌اندازی یک نهضت جدید برای حل ریشه ای مشکلات و نارسائی ها جامعه، مطالبه نخبگان و فرهیختگان جامعه دانشگاهی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای مرکز مجمع مهندسان خیر اردبیل به مشکلات مهم استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: ورود دانشگاهیان و مهندسین به صورت عالمانه در حل مشکلات و مسائل اساسی استان نوید راه‌اندازی یک نهضت جدید برای حل ریشه ای مشکلات و نارسائی ها جامعه است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به معنی واقعی یک دانشگاه عام المنفعه است، گفت: در دوره جدید این دانشگاه درصدد است با کارآفرینی و حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی بیش از پیش در خدمت مردم قرار گیرد.

 رسولی در ادامه سخنان خود به فعالیت های مجمع مهندسان خیر اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: همکاری مراکز عام المنفعه با دانشگاه ها و مراکز علمی می تواند علاوه بر حل مشکلات به صورت ریشه ای در بحث مسائل اجتماعی نیز مثمر ثمر واقع شود.

رسولی در ادامه سخنان خود به حل برخی از مسائل اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال حل ریشه ای مشکلات سلامت مردم و شیوع سرطان، کشت ارگانیک در یکی از روستاهای اردبیل از جمله مواردی بود که با کمک پژوهشگران استانی و موسسات و نهادهای اجتماعی حل شد.

وی افزود: امیدواریم با همکاری همه دستگاه ها ونهادهای اجرایی از انجام امور خیریه موردی اجتناب کرده و با یک روش علمی مسائل را به صورت ریشه حل کنیم.

 مجمع مهندسان خیر یک تشکل مردم نهاد است که از سال ۹۳ شروع به کار کرده است و  هدف این مجموعه ارائه خدمات فنی و مهندسی رایگان به نیازمندان و انجام پروژه های عام المنفعه است

 
انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد