سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84030
|
11:04 - 1398/11/03
نسخه چاپی

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

برگزاری مهمترین رویداد قرآنی استان اردبیل/ 1800 نفر در آزمون قرآنی شرکت می کنند

برگزاری مهمترین رویداد قرآنی استان اردبیل/ 1800 نفر در آزمون قرآنی شرکت می کنند
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت:۱۸۰۰ نفر در کل استان در هیجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اریوش سفیدی مصبح امروز  در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی نهایی برگزاری هیجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل اظهار داشت:  سرمایه گذاری در امر تبلیغات جهت بهره مندی مردم استان از این رویداد ملی و شرکت بیشتر علاقمندان در این آزمون قطع به یقین مثمر ثمر واقع خواهد شد.

وی افزود:اصحاب رسانه باید نسبت به پوشش خبری مهمترین رویداد قرآنی استان در اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت های قرآنی در سطح استان به نحو مطلوب تهمیدات لازم را انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هدف از برگزاری این آزمون را توسعه و تعمیق مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) و سنجش دانش ها و مهارت های قرآنی عنوان کرد و گفت: انجام فعالیت‌های قرآنی جهت رسیدن به آن جایگاه مطلوب نیازمند وضعیت سنجی دقیق و مبتنی بر آسیب شناسی است که در این راستا سعی خواهیم کرد با استفاده از تجربیات کسب شده از برگزاری این آزمون ها و با شناسایی دقیق جامعه هدف و نیازهای آن، برنامه ریزی دقیق و مبتنی بر نیاز مخاطب را در اولویت برنامه های قرآنی این اداره کل در سطح استان قرار دهیم.

مهدی طاهری معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درباره آزمون پیش رو گفت: این آزمون در ۴ گروه امتحانی و ۱۵ رشته شامل دو رشته در گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، دو رشته در گروه معارف اهل بیت، نه رشته در گروه حفظ قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از ۹۵۰ نفر در شهرستان اردبیل و  ۱۸۰۰ نفر در کل استان در این آزمون افزود: زمان برگزاری این آزمون روز جمعه ۱۱ بهمن ماه در دو نوبت ۸ صبح و ۱۱ صبح در هفت شهرستان به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد