سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84033
|
20:25 - 1398/11/03
نسخه چاپی

مدیرعامل جامعه هتلداران استان اردبیل:

آماده برگزاری رویداد تولید محتوا در سرعین هستیم/ تبلیغات دیجیتال لازمه صنعت گردشگری است

آماده برگزاری رویداد تولید محتوا در سرعین هستیم/ تبلیغات دیجیتال لازمه صنعت گردشگری است
مدیرعامل جامعه هتلداران استان اردبیل گفت: تولیدات دیجیتال لازمه صنعت گردشگری است و ما برای برگزاری رویداد ها این حوزه در شهرستان آماده هستیم.

جعفر بذری در حاشیه برگزاری تولید محتوا دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: صنعت گردشگری همواره نیازمند تبلیغات نوین در تمامی عرصه های فضای مجازی است و این موضوع باید به عنوان یک اولویت اساسی باید مبنای کار قرار گیرد.

وی افزود: رویداد تولید م است محتوای دیجیتال که توسط سازمان فضای مجاز بسیج برپا است را در نوع خود بی نظیر دیدم که می تواند در کشف استعدادها و شکوفایی انها قدم ها مثمر ثمر بردارد.

مدیرعامل جامعه هتلداران استان اردبیل گفت: تولیدات دیجیتال لازمه صنعت گردشگری است و ما برای برگزاری رویداد ها در این حوزه در شهرستان آماده هستیم.

وی تصریح کرد: ورود به صنعت پاک گردشگری موضوع تاثیرگذار در اقتصاد، فرهنگ و اجتماع یک کشور است و باید با استفاده از ظرفیت‌های صنعت گردشگری از ظرفیت مراکز علمی استفاده کنیم.

بذری گفت:  به منظور رونق بخشی به این صنعت می بایست محتوای دیجیتال برای تبلیغات مورد استفاده قرار داد تا در درآمد زایی ها  به نقطه

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد