سرویس: سبلان ما
کد خبر: 84049
|
11:47 - 1398/11/05
نسخه چاپی

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر

نجات ۶ کوهنورد گرفتار شده در جاده شابیل‌

 نجات ۶ کوهنورد گرفتار شده در جاده شابیل‌
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: ۶نفر از کوهنوردان گرفتار شده در جاده شابیل با حضور راهداران سخت کوش این شهرستان نجات پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،رضا فرج پور صبح امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی مشگین شهر اظهار داشت: محور مواصلاتی مشگین‌شهر به پارس آباد و جاده اصلی مشگین‌شهر به اردبیل از ورودی ارباب کندی، سه راهی قلی بیگلو تا پمپ بنزین مائده و گردنه مرادلــو دارای کولاک شدید بوده و برای تردد باید از زنجیرچرخ استفاده کرد.

وی افزود: ۲۰ راه روستایی در مشگین‌شهر، ۱۵ راه روستایی در بخش لاهرود و ۴ راه روستایی در بخش مشگین غربی به‌دلیل کولاک شدید مسدود شده بود که اکیپ های راهداری راه 16 روستا را در سریع‌ترین زمان بازگشایی کردند و عملیات برف روبی راه 4 روستا نیز درحال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه ۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین نیز برای انجام عملیات بازگشایی و خدمات رسانی به مردم در راهدارخانه‌های شهرستان مشگین شهر مستقر شده اند افزود: برای انجام عملیات نمک پاشی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان ۲ هزار تن نمک خریداری و ذخیره سازی شده است.
 
وی تصریح کرد:جهت انجام عملیات زمستانی و برف روبی ۱۱ اکیپ راهداری در قالب ۴۱ نفر نیروی انسانی بصورت شبانه روزی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مستقر هستند.
 
فرج پور گفت: راهداران پرتلاش دیار سبلان از همان لحظات اولیه بارش مشغول برفروبی و نمک پاشی در محور‌ها هستند تا مردم و رانندگان با آرامش خاطر و ایمن از این مسیر تردد کنند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد