سرویس: اردبیل
کد خبر: 84056
|
21:29 - 1398/11/05
نسخه چاپی

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل:

مرکز نوآوری انیمیشن و رسانه در پاک علم و فناوری اردبیل راه اندازی می شود

مرکز نوآوری انیمیشن و رسانه در پاک علم و فناوری اردبیل راه اندازی می شود
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه 18 تیم پارک علم و فناوری استان در حوزه فضای مجازی در حال فعالیت هستند، گفت: بزودی مرکز نوآوری انیمیشن و رسانه در پاک علم و فناوری اردبیل راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حبیب ابراهیم پور رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در همایش فعالام فضای محازی استان اردبیل که شامگاه امروز در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، به ایده های فعالان فضای مجازی اشاره کرد و گفت: 5 ایده برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال استان اردبیل به پارک علم و فناوری استان معرفی شده است که علاوه بر اختصاص 5 میلیون تومان وارد بخش شتاب دهی ایده ها خواهند شد.

ابراهیم پور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه 18 تیم پارک علم و فناوری استان در حوزه فضای مجازی در حال فعالیت هستند، گفت: در طول یکسال گذشته بیش از 10 ساعت آنتن صدا و سیما در اختیار پارک علم و فناوری استان اردبیل قرار داشت.
 
وی از افزایش تعداد تیم‌های فعال در پارک علم و فناوری استان خبرداد و گفت: مراکز رشد و واحدهای فناور استان در پارک علم  و فناوری از 145 تیم سال گذشته به 350 تیم در سال جاری  افزایش پیدا کرده است.
 
ابراهیم پور اظهار کرد :طی سال جاری 545 نفر برای اشتغال زایی به استانداری اردبیل معرفی شده است که 300 مورد راستی آزمایی و تایید شده است و مابقی در حال بررسی  هستند.
 
وی گفت‌:بزودی مرکز نوآوری انیمیشن و رسانه در استان اردبیل راه اندازی خواهد شد و این مرکز در اختیار فعالین و تولیدکنندگان محتوا استانی قرار خواهد گرفت

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد