سرویس: سبلان ما
کد خبر: 84068
|
20:10 - 1398/11/06
نسخه چاپی

رئیس دادگستری استان اردبیل :

دستگاه قضایی با متخلفین انتخاباتی برخورد می کند

دستگاه  قضایی با متخلفین انتخاباتی برخورد می کند
رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: رویکرد اصلی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی است ولی در صورتی بی تفاوتی افراد به تذکرات و هشدارهای قضایی و انتظامی با متخلفین برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ناصر عتباتی عصر امروز در دومین جلسه کمیته راهبردی هماهنگی قضایی -  انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دشمنی آشکار و علنی با ملت ایران دست به هر اقدام جنایتکارانه و اجرای نقشه های پلید خود بر علیه ملت ایران می زنند. ترور سردار سلیمانی توسط دولت تروریستی آمریکا اوج رذالت و پستی آمریکا را در دنیا به نمایش گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به بصیرت، دشمن شناسی و آگاهی بالای مردم انقلابی ایران افزود: حضور میلیونی مردم در بدرقه سردار سلیمانی ضمن اینکه بار دیگر توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کرد از طرفی رسالت و وظیفه کارگزاران و دست اندرکاران نظام را در خدمت به این مردم مضاعف نموده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با اشاره به انتظار مردم از مجموعه قضایی و انتظامی در تامین امنیت و آرامش مردم گفت: بی شک تقویت همکاری، هماهنگی و تعامل بین این دو مجموعه در تولید امنیت پایدار در جامعه بسیار موثر خواهد بود.


وی تصریح کرد: در استان اردبیل همکاری، تعامل و هم افزایی خوبی بین واحدهای مختلف قضایی و انتظامی وجود دارد و سعی می‌شود این همکاری‌ها و تعامل در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بیش از پیش استمرار و تداوم داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان در بخش دیگری از سخنان خود به بحث انتخابات و مناسبت های پیش رو پرداخت و تأکید کرد: رویکرد اصلی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی است ولی در صورتی که افرادی به تذکرات و هشدارهای قضایی و انتظامی بی تفاوت باشند و اقدام به عمل مجرمانه بزنند دستگاه قضایی قاطعانه و طبق قانون با متخلفین برخورد می‌کند.

سردار حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در این جلسه از حمایت های قضایی دادگستری استان از اقدامات قانونی نیروی انتظامی در مقابله و برخورد با متخلفین و مجرمین قدردانی نمود و گفت: مسلماً همکاری‌ و هماهنگی‌های مجموعه قضایی و انتظامی موجب تحقق بیش از پیش امنیت پایدار در استان خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد