سرویس: رسانه
کد خبر: 84070
|
22:35 - 1398/11/06
نسخه چاپی

ادامه ترور مجازی سپهبد سلیمانی در سایه انفعال وزارت ارتباطات؛

اینستاگرام صفحه مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج را بست/ بازگشت صفحه بعد از حذف پست‌های مربوط به حاج قاسم!

اینستاگرام صفحه مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج را بست/ بازگشت صفحه بعد از حذف پست‌های مربوط به حاج قاسم!
صفحه اینستاگرام مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج ( تولید و نشر آثار انقلاب اسلامی) را به سبب انتشار عکس نوشته ای از این سردار رشید اسلام بست و پس از حذف این تصاویر دوباره صفحه را باز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام با دستورالعمل سانسور از سوی آمریکایی‌ها مامور به ترور مجازی سپهبد شهید سلیمانی شده است. از این رو اینستاگرام پست‌های کاربرانی که اقدام به انتشار فیلم ها و تصاویر و هر مطلبی از سپهبد سلیمانی می کند را و یا برای کاربران اخطار می فرستد. 

در همین رابطه، صفحه اینستاگرام مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج ( تولید و نشر آثار انقلاب اسلامی) را به سبب انتشار عکس نوشته ای از این سردار رشید اسلام بست و پس از حذف این تصاویر دوباره صفحه را باز کرد.
 
 
این اقدام اینستاگرام درحالی است که پیشتر در زمان شهادت و تشییع پیکر سپهبد سلیمانی این شبکه اجتماعی اقدام به حذف مطالب مربوط به این شهید بزرگوار کرده بود. متاسفانه وزارت ارتباطات در این حوزه با تمام فعالیتی که «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دارد هنوز در مقابله با ترور مجازی شهید سلیمانی اقدام قابل توجهی نکرده است تا جایی که این اقدام ضدآزادی بیان آمریکایی ها هنوز ادامه دارد. 
 
 
در هفته گذشته هم آمریکا با تحریم خبرگزاری فارس دامنه دات کام این رسانه مطرح را مسدود کرد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد