سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84076
|
11:23 - 1398/11/07
نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

کانون های آگهی تبلیغاتی ازمتخصصان استفاده کنند

کانون های آگهی تبلیغاتی ازمتخصصان  استفاده کنند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جنبۀ فرهنگی و بخصوص هنری تبلیغات از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این خصوص هرچقدر از افراد متخصص و هنرمند استفاده نماییم همانقدر نیز موفق خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سید ناصر اسحاقی صبح امروز در نشست با نمایندگان کانونهای آگهی و تبلیغات استان اظهار داشت: کانونهای آگهی و تبلیغاتی با توجه به اهمیت کارشان، در زیرساخت های فرهنگ سازی، رونق کسب و کار، کارآفرینی، تأثیر در افکار عمومی جامعه، زیباسازی بصری شهری و... مؤثر هستند.

وی افزود: برای ارتقای چیدمان شهری و مناضر بصری شهری و زیباسازی این مناظر، کانونهای آگهی و تبلیغات می توانند به عنوان بازوی فرهنگی ایفای نقش نمایند و در توسعه پایدار شهری بخصوص از لحاظ فرهنگی و هنری مؤثر باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جنبۀ فرهنگی و بخصوص هنری تبلیغات از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است و این امر نباید مورد غفلت قرار گیرد و در این خصوص هرچقدر از افراد متخصص و هنرمند استفاده نماییم همانقدر نیز موفق خواهیم بود

وی تصریح کرد: کانونهای آگهی و تبلیغات از فرصت تأثیر در افکار عمومی استفاده نمایند و با درج پیام های اجتماعی و فرهنگی از این فرصت و ظرفیت  به نحو احسن بهره ببرند.

اسحاقی ابراز داشت: محتوای تبلیغاتی باید براساس موازین شرعی و قانونی کشور تعریف گردد و با پرهیز از تبلیغات غیرواقعی، بی اساس و اغراق آمیز از خدشه دار گشتن وجدان عمومی جامعه پیشگیری شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد