سرویس: سبلان ما
کد خبر: 84083
|
08:39 - 1398/11/08
نسخه چاپی

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل :

کاهش17 درصدی مصرف گاز مایع در استان اردبیل

کاهش17 درصدی مصرف گاز مایع در استان اردبیل
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: مقدار مصرف گاز مایع جهت مصرف خانگی در طول ده ماه گذشته سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷درصد کاهش داشته است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سید حجت مدنی صب امروز در دهمین جلسه تجزیه و تحلیل مصرف مواد نفتی در سال ۹۸ در مورد تامین و توزیع فرآوده های نفتی اظهار داشت : نزدیک به ۷۷۰میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان اردبیل درده ماهه گذشته سالجاری توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش یک درصد ی روبرو بوده است،

وی افزود: برهمین مبنا مدیر منطقه اردبیل از آمادگی کامل با ذخیره سازی مناسب در انبارهای نفت منطقه از تامین و توزیع سوخت مطمئن به مراکز صنعتی ، تولیدی ، مجاری عرضه سوخت ، کشاورزان ، ناوگان حمل و نقل در اردبیل خبر داد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل بابیان اینکه درده ماهه گذشته سال ۱۳۹۸مقدار ۱۷۰ میلیون مترمکعب سی، ان، جی با ۰,۴درصد کاهش در استان اردبیل مصرف شده است ، گفت : مقدار مصرف بنزین موتور با ۷درصد رشد ،و همچنین نفت سفید با کاهش ۳۱درصد در این مدت همراه بوده است   .

مدنی ادامه داد: بر این اساس مصرف نفت گازبدون نیروگاه نیز با کاهش ۳درصد روبرو بوده است که این مقدار افت مصرف  مربوط به کم شدن فعالیت بخش کشاورزی در فصل زمستان  می باشد.

مدنی در مورد مصرف گاز مایع در منطقه نیز افزود : مقدار مصرف گاز مایع جهت مصرف خانگی در طول ده ماه گذشته سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷درصد  کاهش داشته است . که این کاهش نیز مربوط به توسعه خطوط لوله گاز در روستاها است.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد