سرویس: سیاسی
کد خبر: 84084
|
13:30 - 1398/11/07
نسخه چاپی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

تمرین دموکراسی 28 هزار نفر دانش آموز اردبیلی

تمرین دموکراسی 28 هزار نفر دانش آموز اردبیلی
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور 28 هزار نفر از دانش آموزان استان اردبیل، نمایندگان خود را برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سید غلامحسن خلیلی موسوی ظهر امروز در مراسم انتخابات دانش آموزی که در کانون فرهنگی تربیتی عصمت برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات دانش آموزی مهمتریم گام برای اجرای ساحت های سند تحول بنیادین می باشد، اظهار داشت: انتخابات دانش آموزی نمود عینی اجرای ساحت " سیاسی و اجتماعی" سند تحول بنیادین می باشد، که تمرینی برای حضور دانش آموزان در آینده سیاسی کشور می باشد.

وی افزود:  ولایت مداری، تربیت اجتماعی و ادامه راه شهیدان را از جمله اهداف اصلی این انتخابات می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رشادت های شهیدان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ایران،گفت: دوران قبل و بعد از انقلاب را بررسی کنید بدون شک به این نتیجه خواهید رسید که به برکت حضور شهیدان و رشادت های آنان در هشت سال دفاع مقدس وجبی از خاک ایران به دشمن تحویل داده نشده است و به این جهت مدیون این عزیزان هستم.

موسوی در ادامه رعایت ارزشهای اسلامی، خودباوریو خود اتکایی، ترویج فرهنگ گفتگو و مشورت را از اصولی دانست که در انتخابات دانش آموزی به آن ها تاکید شده است.

وی همچنین با بیان اینکه رفتار سازمانیو تربیت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان در این انتخابات مد نظر قرار گیرد، گفت: دانش آموزان عضو پیشتازان نسبت به جامعه خود حساس باشند و با هوشیاری و بصیرت بیشتر با هجمه های دشمنان مقابله کنند.

پرویز اصغری رییس سازمان دانش آموزی استان نیز در این مراسم گفت: از میان 28 هزار نفر دانش آموز استان 14 نفر ( 7 نفر برادر و 7 نفر خواهر) بعنوان مجمع شورای دانش آموزی انتخاب خواهند شد، که دو نفر از دانش آموزان( 1 نفر خواهر و 1 نفر برادر)  که بیشترین رای را اخذ کنند بعنوان نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای دانش آموزی حضور خواهند یافت.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد