سرویس: اردبیل
کد خبر: 84087
|
16:19 - 1398/11/08
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

غروب آمریکا نزدیک است/گفتمان مقاومت، تا ابد پیروز است/ کارگران، حماسه آفرینان جبهه اقتصاد هستند

غروب آمریکا نزدیک است/گفتمان مقاومت، تا ابد پیروز است/ کارگران، حماسه آفرینان جبهه اقتصاد هستند
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه گفتمان مقاومت با شهادت حاج قاسم قاسم سلیمانی محکمتر و منسجم تر از گذشته به کار خود ادامه می دهد، از کارگران به عنوان حماسه آفرینان جنگ اقتصادی نام برد و گفت: فرماندهان دیروز اروند، فرماندهان جنگ اقتصادی امروز هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که توسط اداره کار و تعاون استان و اقشار مختلف جامعه کارگری اردبیل در مهدیه این شهر برگزار شد، با بیان اینکه لشگر در فراق سرلشگر آرام و قرار ندارد،گفت: ندای انتقام مردم در تشییع میلیونی سوخت موشک هایی شد که در قلب بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا فرود آمد تا سیلی محکمی به استکبار جهانی زده شود.

وی با بیان اینکه هزاران شهید مظلوم در سوریه، لبنان، عراق، یمن جان خود را در راه مقاومت نثار کردند، گفت: دشمنان باید بدانند که گفتمان مقاومت تا ابد ادامه خواهد داشت.
 
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه سیلی ایران به آمریکا، هیبت و هیمنه استکبار را در جهان شکست، گفت: هدف ما از این سیلی تنها هشدار به آمریکا بود که به توان نظامی ایران اسلامی پی ببرد و الا  گرفتن تلفات برای ما مهم نبود.
 
وی با بیان اینکه ما از همان ابتدا از تلفات دشمنان آگاه بودیم، حاطرنشان کرد: خداوند در خون های پاک مظلومیت و قداست و برای دشمنان ترس خانمان سوز قرار داده است.
 
بابازاده با بیان اینکه دشمن در یک نبرد تاکتیکی بزرگترین اشتباه خود را مرتکب شد، گفت: سردار سلیمانی اگر به روند عادی خود در رندگی ادامه می داد  نهایتا می توانست 20 تا 30 سال برای جهان اسلام خدمت کند، اما با این خطای دشمن، حاج قاسم به محبوبیت جهانی دست یافت و با تبدیل شدن به اسطوره برای ابد جاودانه شد.
 
وی به گفتمان مقامت نیز اشاره کرد و گفت: شهادت سردار جبهه مقاومت، نه تنها از عظمت این جبهه نکاست بلکه آن را متحدتر و منسجم تر نیز کرد بطوریکه دشمنان اسلام امروز بیشتر از گذشته در تیرآس نیروهای جبهه مقاومت هستند و با کوچکترین اشتباه از طرف استکبار با پاسخ های کوبنده و در هم شکننده تری مواجهه خواهند شد.
 
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به حماسه آفرینی حضرت زینب کبری(س) پس از قیام کربلا اشاره کرد و گفت: امروز رزمندگان جبهه مقاومت در اقصی نقاط عالم با الگوبرداری از جضرت زینب(س) چهره واقعی استکبار را برای جهانیان افشا می کنند.
 
وی په پیام های مجالس بزرگداشت برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: هر مجلس در این راستا بیانگر این پیام به استکبار است که حاج قاسم زنده است و در همه اقشار و در همه اقصی نقاط عالم در جریان است.
 
بابازاده از کارفرمایان و کارگران به عنوان حماسه افرینان جبهه اقتصادی نام برد و با بیان اینکه امروز هر یک از کارگران یک قاسم سلیمانی در جبهه اقتصادی هستند گفت: صنعتگران دیروز اروند رود، امروز فرماندهان جبهه اقتصاد هستند که نقش تعیین کننده ای در افول آمریکا و استکبار در منطقه دارند چرا که با تولید خود و صادرات محصولاتشان کمر استکبار در این جنگ را خرد خواهند کرد.
 
وی در پایان سخنان خود به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: در تشییع پیکر مطهر فرمانده جبهه مقاومت همه مردم بدون دعوت به بزرگترین رفراندوم بعد از انقلاب اسلامی در ایران پاسخ مثبت دادند و این حضور در پای صندوق های رآی به جهانیان نشان خواهند داد که گفتمان مقاومت، گفتمان غالب در جهان است.
 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد