سرویس: سبلان ما
کد خبر: 84091
|
23:25 - 1398/11/08
نسخه چاپی

توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اردبیل برگزار شد؛

مراسم سوگواری ایام فاطمیه در مسجد قائم اردبیل+عکس

مراسم سوگواری ایام فاطمیه در مسجد قائم اردبیل+عکس
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل در مراسم سوگواری سالروز شهادت بانوی دوعالم به آثار و برکات ذکات در جامعه اشاره کرد و گفت: کانون های خدمت رسانی آستان قدس آماده استقبال از خیرین جهت خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت الاسلام اکبر قیامی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که امشب در مسجد قائم آل محمد(ص) اردبیل برگزار شد به فعالیت های دفتر نمایندگی آستان قدس در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: از موقوفات آستان قدس برای رسیدگی به محرومان جامعه استفاده می شود.

وی در ادامه سخنان خود به آثار و برکات ذکات در رسیدگی به وضعیت محرومان جامعه اشاره کرد و گفت: علاوه بر ذکات مالی، آستان قدس از ذکات عالمان، مهندسان، پزشکان و در کل هرکسی که در هر زمینه ای تخصص قابل ارائه به عموم مردم دارد استقبال می کند.

قیامی با بیان اینکه هر فردی با هرتخصصی می تواند به مردم کمک کند، گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس در استان اردبیل پذیرای شیفتگان خدمت به مردم است.

وی در ادامه سخنان خود به طرح های آستان قدس در این زمینه اشاره کرد و گفت: طرح رایگان ویزیت مردم، تدریس در مناطق محروم و همچنین ارائه خدمات مهندسی از جمله طرح ها و خدمات رایگان دفتر نمایندگی آستان قدس در اردبیل است که خیرین می توانند با مراجعه به دفتر آستان قدس، ما را در انجام وظایف خود یاری کنند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس اردبیل در ادامه سخنان به معرفی کانون های خدمت رسانی دفتر اردبیل اشاره کرد و گفت: استان اردبیل با راه اندازی 26 کانون آماده خدمت رسانی به عموم مردم استان است.

قرائت زیارت نامه حضرت فاطمه زهرا(س) و مرثیه خوانی از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد