سرویس: اردبیل
کد خبر: 84093
|
11:17 - 1398/11/09
نسخه چاپی

پیام فرمانده کل سپاه پاسداران بمناسبت درگذشت پدر شهیدان برزگر

پیام فرمانده کل سپاه پاسداران بمناسبت درگذشت پدر شهیدان برزگر
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بمناسبت درگذشت اسکندر برزگر پدر شهیدان سرافراز شاپور و علیرضا برزگر پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بمناسبت درگذشت اسکندر برزگر پدر شهیدان سرافراز شاپور و علیرضا برزگر پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
 
خانواده معظم شهیدان والامقام شاپور و علیرضا برزگر
با سلام و تحیات؛
 
درگذشت مرحوم مغفور ابو‌الشهداء "حاج اسکندر برزگر» پدر ارجمند سرداران شهید دفاع مقدس شاپور برزگر (از فرماندهان لشکر ۳۱ عاشورا )و علیرضا برزگر  موجب تاثر و تالم خاطر گردید.
 
بی تردید همت و تلاش های منزه  و مجاهدانه آن پدر مهربان ،خیراندیش و پیشتاز در ‌خدمت به محرومان و مستمندان  که با حیات طیبه‌اش تحت آموزه ها و تعالیم آسمانی قرآن و اهل بیت (علیهم السلام)  فرزندانی مومن، انقلابی، مجاهد، ولایت‌مدار و سبز قامتی چون شاپور و علیرضا را برای دفاع از مکتب علوی و فاطمی  تربیت کرد، برای همیشه الهام بخش جامعه اسلامی به ویژه مردمان خطه شهیدپرور و افتخارآفرین اردبیل خواهد بود.
 
اینجانب فقدان آن پدر بزرگوار و خادم الحسین(ع) در تلاقی با  ایام پر حزن و اندوه  فاطمیه و شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) را تسلیت عرض نموده و از قادر متعال مسئلت دارم روح پاک او را در نعیم مقیم با اولیاء و انبیاء الهی (علیهم السلام)  و فرزندان شهیدش محشور و به خانواده معظم و بستگان مکرمش عزت ، سعادت و سکینه قلبی عنایت فرماید. ان‌شاءالله
 
سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد