سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84113
|
09:58 - 1398/11/12
نسخه چاپی

فرماندار سرعین مطرح کرد:

افتتاح 12 پروژه به ارزش 600 میلیارد ریال در سرعین

افتتاح 12 پروژه به ارزش 600 میلیارد ریال در سرعین
فرماندار سرعین گفت: بمناسبت دهه مبارکه فجر، 12 پروژه عمرانی به ارزش 600 میلیارد ریال در شهرستان سرعین افتتاح می شود.

حسن حسن پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت: بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری های ملت بزرگ ایران و از خون پاک فرزندان ولایتمدار کشورمان رنگین است.

وی افزود: وظیفه ما است که در راستای پاسداشت خون شهیدان انقلاب از این نظام مقدس پاسداری کنیم و اهداف متعالی آن را به آیندگان انتقال دهیم.

 فرماندار سرعین در رابطه با اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان سرعین گفت: در این دهه برنامه های متنوعی در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی و عمرانی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد که با زنگ انقلاب در ۱۲بهمن آغاز و در روز دوم با حضور هیات استانی، جلسه اقتصاد مقاومتی در شهرستان تشکیل خواهد شد.

حسن پور با اشاره به پروژه های قابل افتتاح سرعین تصریح کرد: بمناسبت دهه مبارکه فجر، 12 پروژه عمرانی به ارزش 60 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: تشکیل میز خدمت روستایی، افتتاح پایگاه مقاومت لاطران و آلوچه، یادواره شهدای کنزق ، یادواره شهدای دانش آموز، مسابقات ورزشی و پیاده روی خانوادگی و  مسابقات قرآنی از مهمترین برنامه های این دهه مبارک است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد