سرویس: اردبیل
کد خبر: 84114
|
10:01 - 1398/11/12
نسخه چاپی

استاندار اردبیل در مراسم زنگ انقلاب:

نسل های جدید نسبت به مسائل انقلاب حساس شوند/ تحولات اردبیل به برکت انقلاب چشمگیر است

نسل های جدید نسبت به مسائل انقلاب حساس شوند/ تحولات اردبیل به برکت انقلاب چشمگیر است
استاندار اردبیل در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان مدرس اردبیل به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: به برکت لنقلاب اسلامی امروز اردبیل به یکی از صادرکنندگان محصولات متنوع در منطقه تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در دبیرستان مدرس برگزار شد، به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی تنها یک بعدی نیستبلکه انقلاب ما مجموعه ای از انقلاب ها است که تحول اساسی در کشور و دنیا ایجاد کرده است بطوریکه بیداری اسلامی نمونه ای از تاثیرات انقلاب اسلامی در جهان است.

استاندار اردبیل گفت: دانش آموزان و نسل های جدید امروز باید نسبت به مسائل انقلاب و آثار آن کنجکاو باشند و به خدمات گسترده انقلاب اسلامی در کشور توجه کنند چراکه این خدمات بی نظیر است.
 
بهنام جو در ادامه سخنان خود به مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب در ایران پرداخت و گفت: قبل از انقلاب در تمام حوزه ها، کشور وابستگی داشت اما اکنون شاهد توسعه و رشد علمی در کشور هستیم و این موضوع سبب شده است تا در بسیاری از حوزه ها به خوکفایی برسیم.
 
وی به تحولات صورت گرفته ار استان  اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: اردبیل اکنون به برکت انقلاب اسلامی به یکی از صادر کنندگان محصولات متنوع تبدیل شده به طوریکه در سال ۹۸ میزان صادرات استان نسبت به سال های قبل تا ۳۰ درصد افزایش داشته است.
 
استاندار اردبیل  در پایان سخنان خود به فشار های اعمال شده از سوی دشمنان اشاره کرد و گغت: این فشارها باعث شد تا به رشد و توسعه علمی برسیم.
وی از دانش آموزان خواست تا با الگوبرداری از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و عل و فناوری در رشد و بالندگی بیشتر کشور همت کنند.
 
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد