سرویس: اردبیل
کد خبر: 84128
|
09:06 - 1398/11/13
نسخه چاپی

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل خبرداد؛

نخستین جشنواره جهادگران بسیج دانشجویی استان در اردبیل برگزار می شود

نخستین جشنواره جهادگران بسیج دانشجویی استان در اردبیل برگزار می شود
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل از برگزاری اولین جشنواره جهادگران بسیج دانشجویی استان خبرداد و گفت: این جشنواره با هدف شناخت و قدردانی از گروههای جهادی و ایده های برتر، پایان بهمن ماه در اردبیل برگزار می شود.

امیر مهدی ایقانی مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از برگزاری اولین جشنواره جهادگران بسیج دانشجویی در اردبیل خبرداد و گفت: این جشنواره با هدف شناخت و قدردانی از گروهها و ایده های برتر در حوزه جهادی 28 بهمن ماه در یکی از دانشگاه های اردبیل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره همه جهادگران، صاحبنظران و متخصصین حوزه محرومیت زدایی در دانشگاه می توانند شرکت کنند، گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در دو بخش تخصصی و هنری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان ساحلی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناجیه بسیج دانشجویی ارسال کنند.  
 
ایقانی در ادامه سخنان خود به موضوعات بخش تخصصیاشاره کرد و گفت: راهکارهای پیشرفت و حل مسائل مناطق محروم در قالب طرح، ایده و تجربه در این بخش مد نظر است.
 
وی به بخش هنری این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت جهادی در مناطق محروم در قالب عکس، مستند،نماهنگ و خاطره در این بخش مد نظر است.
 
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل در پایان سخنان خود به مهلت ارسال آثار اشاره کرد و گفت: علاقمندان می توانند تا پایان 25 بهمن آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال و یا با ID:@khakiha98 در تلگرام تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد