سرویس: استانی
کد خبر: 84129
|
10:13 - 1398/11/13
نسخه چاپی

سخنگوی پلیس راه استان اردبیل:

تردد در محور "خلخال اسالم" فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

تردد در محور "خلخال اسالم" فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است
سخنگوی پلیس راه استان اردبیل گفت: به دلیل بارش برف همراه با کولاک در محور خلخال - اسالم عبور از این جاده فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

سرهنگ حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیک در اکثر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل روان گزارش شده است، اظهار داشت: در برخی محور از جمله محور اردبیل به مغان به دلیل بارش برف جاده خیس و لغزنده است.

وی با بیان اینکه در محورهای اردبیل به آستارا و اردبیل به سراب نیز جاده خیس و لغزنده است ولی بارشی وجود ندارد، افزود: فعلا در این محور ها نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نیست و لازم است رانندگان با توجه کافی رانندگی کنند.

سخنگوی پلیس راه استان اردبیل گفت: به دلیل بارش برف همراه با کولاک و یخبندان بودن سطح جاده در محور خلخال - اسالم عبور از این مسیر مستلزم استفاده از زنجیر چرخ برای همه خودروهای عبوری است.

سرهنگ حسینی در ادامه تصریح کرد: به رانندگان عزیز توصیه می شود با پایبندی لازم به قوانین رانندگی، رعایت سرعت مطمئن و خودداری از سبقت های غیر مجاز از برروز تصادف جلوگیری کنند تا شاهد حوادث ناگوار در جاده ها نباشیم.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد