سرویس: سبلان ما
کد خبر: 84147
|
19:22 - 1398/11/14
نسخه چاپی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

مذاکره هدف اصلی جامعه نیست/ دنیا فهمید که آمریکا ناقض پیمان های بین المللی است

مذاکره هدف اصلی جامعه نیست/ دنیا فهمید که آمریکا ناقض پیمان های بین المللی است
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در این وضعیتی که ما به اهدافمان نرسیدیم، مذاکره هدف اصلی این جامعه نیست چون منافعمان تامین نمی شود.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: اولین خیزش و حرکت انقلاب اسلامی ایران با عزت و اقتدار همراه بود

وی افزود: منطق برهانی جمهوری اسلامی ایران گفتمان نرم و فکری و عقلانی است .به تعبیر مقام معظم رهبری گفتگو زمانی تحقق می یابد که منافع و مصالح کشور در آن محقق شود. توام با عزت باشد نه ذلت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: کسانی که به دنبال مذاکره و برقراری رابطه با غرب هستند، و بر این باورند که این راه درست است، بدانند که غرب دنبال به دنبال مذاکره و رابطه نیست و بلکه در پی تامین منافع خود در قالب مذاکره سوری و ظاهری است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده اظهار کرد: تجربه نشان می دهد در این بازه زمانی، جدا از اقدامات گذشته آمریکا از جمله، تهاجم فرهنگی و فکری، ایجاد جنگ های نیابتی و اقدامات تروریستی در منطقه و تحمیل تحریم های ظالمانه بر کشور؛ اصلی ترین فرمانده جبهه مقاومت و مبارزه با تروریست را ترور می کند که این نشان از دروغگو و جنایتکار بودنشان است.

وی افزود: در مذاکراتی که همه چیز را از دست دادیم و هیچ دستاوردی نداریم، دنیا فهمید که ما اهل گفتگو هستیم و ناقضان عهد بین الملل و پیمان های منطقه ای غرب ودولت آمریکا است.

وی با بیان اینکه گفتگو با غرببی معنی است، تصریح کرد: در این وضعیتی که ما به اهدافمان نرسیدیم، مذاکره هدف اصلی این جامعه نیست چون منافعمان تامین نمی شود.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد