سرویس: دفاع و امنیت
کد خبر: 84153
|
12:27 - 1398/11/15
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

نیروی انتظامی ضامن امنیت انتخابات است

نیروی انتظامی ضامن امنیت انتخابات است
استاندار اردبیل گفت گفت: نیروی انتظامی ضامن امنیت انتخابات و مسئول صیانت از آرای مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو صبح امروز همزمان با چهارمین روز دهه مبارکه فجر در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروها در حفظ دستاوردهای انقلاب در جبهه اول قرار دارد انقلابی که به آسانی کسب نشده است.

وی با اشاره اینکه اخلاق و منش پرسنل نیروی انتظامی باید الگو و سرمشق باشد گفت: استان اردبیل در بحث امنیت جز استان های برتر کشور است که این امنیت مدیون تلاش و فعالیت شبانه روزی پرسنل خدوم انتظامی است.
 
استاندار اردبیل گفت: حضور این نیرو در صحنه های مختلف بسیار حایز اهمیت است و حضور مقتدر و هوشمندانه این باعث دلگرمی شهروندان می شود.
 
 بهنام جو با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بیان کرد: دوم اسفندماه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود و نیروی انتظامی ضامن امنیت انتخابات و مسئول صیانت از آرای مردم است.
 
وی با بیان همکاری فرمانداران با عوامل انتظامی، افزود: در هر نقطه از شهر تحصن و نارضایتی از سوی کارگران و کارکنان متوجه کم توجهی مسئولان مرتبط می شود.
 
استاندار اردبیل در رابطه با کنترل ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای تصریح کرد: در هدایت و راهنمایی رانندگان باید نهایت دقت را بخرج دهیم و همچنین کنترل رانندگان ناوگان عمومی به منظور کاهش تصادفات بر عهده عوامل نیروی انتظامی است./استانداری
 

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد