سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84163
|
18:27 - 1398/11/16
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

اربعین سردار سپهبد سلیمانی در اردبیل برگزار می شود

اربعین سردار سپهبد سلیمانی در اردبیل برگزار می شود
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اربعین سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در اردبیل ۲۴ بهمن با حضور سردار اوسانلو برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در نشست هم اندیشی اربعین سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: اربعین سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۴ بهمن ماه در اردبیل برگزار می شود
وی افزود: اردبیل که نامدار عزداری اباعبدالله الحسین علیه السلام در جهان اسلام است در روز ویژه برنامه گرامیداشت یادوخاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بی نظیر حاضر شدند و در میدان عالی قاپوی اردبیل یک مراسمی باشکوه بودیم که از همین جا از مردم شهید پرور و حسینی اردبیل قدردانی می کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اربعین سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی از ۲۳ تا ۲۷ بهمن در کشور آغاز می شود که در اردبیل ۲۴ بهمن با حضور سردار اوسانلو برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه صداوسیما و اصحاب رسانه امیدواریم در امر اطلاع رسانی مراسم ویژه برنامه اربعین سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی عنایت ویژه ای خواهند داشت افزود: هرقدمی که در این راه موثر واقع شود برای آرامش و تسکین دلها، رسانه ها انجام دهند هرچند شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت فراموش نخواهد شد و این دلها تا پایان انتقام سخت آرام نخواهیم گرفت.


سردار بابازاده با اشاره به اینکه ۲۰ بهمن ماه سالروز عملیات والفجر ۸ مراسم یادواره ۵۴ شهید انقلاب در اردبیل برگزار می شود افزود: این یادواره در مسجد هاشمیه محله وحدت به یاد ۵۴ شهید انقلاب و ۱۵۰ شهید محله وحدت برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به خطبه های نماز جعه رهبری ور موضوعات مختلف بر روشنگری تشییع باشکوه و میلیونی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: به پشتیبانی ملت و خداوند متعال پیروزی اذعان ما است و این وعده پروردگار متعال در قرآن کریم است.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد