سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84169
|
14:33 - 1398/11/17
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

بزرگراه گرمی- بیله سوار توسط قرارگاه خاتم الانبیا احداث می شود

بزرگراه گرمی- بیله سوار توسط قرارگاه خاتم الانبیا احداث می شود
استاندار اردبیل از احداث بزرگراه گرمی - بیله سوار با اعتبار ۲۵۰میلیارد تومانی توسط قرار گاه خاتم الانبیا و موسسه عاشورا خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو در ششمین روز از دهه مبارک با حضور در شهرستان بیله اظهار داشت: جاده پارس آباد به اردبیل تلاش خواهیم کرد تا در سریع ترین زمان احداث کنیم و این مژده را مردم استان می دهیم که نهضت جاده سازی شروع شده است

وی  افزود: بزرگراه گرمی به بیله سوار با اعتبار  بیش از۲۵۰میلیارد تومان توسط  قرار گاه خاتم الانبیا و موسسه عاشورا احداث خواهد شد و این مجریان که قول اتمام آن را در دوسال داده اند.

استاندار اردبیل گفت:  سالانه ۵۰ کیلومتر به بزرگراه های استان اردبیل اضافه خواهد شد و در این راستا کارگاه عظیم عمرانی در محورهای مواصلاتی استان شکل گرفته است.

بهنام جو گفت: اعتبارات ارزشمندی برای تعمیر و بازسازی جاده های استان در سفر ریاست جمهوری درنظر گرفته شده است که پیگیر تخصیص آن خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بزرگراه بیله سوار -گرمی یکی از دغدغه های مردم این منطقه بود که امروز به لطف خدا آغاز شد.

بهنام جو گفت: در بزرگراه گرمی - بیله سوار حجم بسیار سنگین خاکبرداری در حدود ۳میلیون متر مکعب و حدود 1 میلیون ۲۴۶هزار متر مکعب خاکریزی و بالغ بر  167 هزار تن آسفالت  سه سال بعد از توافقات  اراضی حاشیه این جاده انجام می شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد